שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי חדר מדרגות

ראשית, כמובן שככל שגרם המדרגות יותר תלול וגדול כך הניקיון שלו מורכב יותר. שנית, ישנם כמה שלבים שכדאי לעבוד על פיהם כדי שהניקיון ייצא כמה שיותר מוצלח, כמו לדוגמא:

שאיבת חדר המדרגות – זה לא שלב שכדאי לוותר עליו כי תמיד יש לכלוך ואבק שעדיף יהיה לשאוב ולא לטאטא.
ניקיון יסודי – מומלץ לעשות שימוש בחומרים מתאימים כך שהרצפה באמת תצא מבריקה.
פוליש ווקס – אין ספק שבפעם בכמה חודשים או שנים, תלוי במספר האנשים שעוברים במקום בכל יום, כדאי יהיה גם לעשות פוליש למדרגות.

בנוסף, חשוב להבין שזה שתנקו את חדר המדרגות רק פעם בחודש זה לא באמת מה שיעשה את ההבדל. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל חברת ניקיון רצינית שתוכל לעשות זאת על בסיס קבוע, כי רק כאשר הניקיון מתבצע על בסיס קבוע באמת אפשר ליהנות ממנו.

 

ניקוי חדר מדרגות

 

החברה הנכונה לניקיונות מכל הסוגים

בין אם אתם מתלבטים היום לגבי הסוגיה איך לנקות חדר מדרגות ובין אם יש דברים אחרים שמטרידים אתכם בנושא הניקיון בבניין, אתם לא לבד.

כלומר, אם אתם יכולים לפנות אל חברת ניקיון רצינית שתעשה עבורכם את העבודה, למה שתכבידו על עצמכם? מה שכן כדאי לדעת, זה שיש היום לא מעט חברות שמציעות שירות כזה, כולל שירותי אחזקה למבנים השונים.

לכן חשוב לבדוק שאתם פונים רק אל חברה רצינית שתיתן לכם מענה מקצועי הן לנושא של ניקיון חדר המדרגות והן לאחזקת המבנה כולו.

אם אתם יכולים לפנות אל חברת ניקיון שתוכל, בין היתר, לדאוג לתחזוקת המבנה כולל תיקון המעליות, מערכת החשמל ומערכת האינסטלציה, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? שימו לב, בין היתר, שאתם מוצאים כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות החברה שבידיה תרצו להפקיד את משימת הניקיון.

אין כל טעם להזמין חברה שאתם לא יודעים אודותיה דבר ושאולי אנשי המקצוע שעובדים בה לא יהיו מספיק אמינים. חשוב לבחור רק חברה עם צוות אמין ורציני ובנוסף, כדאי גם לבדוק שלכל עובדי החברה יש ביטוח.

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אחד מעובדי הניקיון החליק תוך כדי עבודה ואין לו ביטוח, שכן במצב הזה אתם עלולים לשאת בעול תשלום הפיצויים.

 

חדר מדרגות נקי

 

ליהנות מחדר מדרגות מבריק עם חברת צ'יק צ'ק

מחפשים חברה רצינית לנקות חדר מדרגות? רוצים להזמין רק שירות של הברקת חדר המדרגות בבניין? או שאולי אתם בכלל מחפשים מישהו שיוכל לעשות לכם פוליש במשרד? האמת היא, שבכל משימות הניקיון באשר הן אנחנו בחברת צ'יק צ'ק זו הכתובת הנכונה. החברה שלנו אמינה, מקצועית ואנחנו מגיעים במהירות לכל יעד.

אנחנו מציעים שירותי ניקיון מובילים בכל אזור הצפון, כך שתמיד כשאתם רוצים שמישהו יבריק לכם את הבית – אנחנו כאן בשבילכם! צרו עמנו קשר כבר עכשיו נוכל לקבוע יום ושעה להתחלת עבודת הניקיון. המומחים שלנו מגיעים עם ציוד מתאים ועם חומרי ניקיון איכותיים, אז למה לחשוב יותר מידי?

איך מנקים חדר מדרגות

לאחרונה שמתם לב שחדר המדרגות בבניין שבו אתם גרים לא באמת נראה מבריק? נמאס לכם מהמצב הזה ואתם תוהים מה לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לגמרי צודקים.

זה לא משנה אם מדובר על חדר מדרגות בבניין שבו אתם גרים או בבניין שבו אתם עובדים, כי בכל מקרה, כאשר חדר המדרגות נקי הרבה יותר נעים במקום.

אם בשנים האחרונות הסתפקתם בהעסקת סטודנט שהגיע פעם בשבוע לנקות, יכול להיות שהגיע הזמן לעשות משהו רציני יותר. זה לא משנה כמה קומות יש בבניין והאם מדובר על חדר מדרגות גדול במיוחד או על חדר יחסית קטן.

מה שבטוח זה שכדאי לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש לצורך הזמנת שירות זה. לכן, כאשר אתם מנסים לענות על השאלה איך מנקים חדר מדרגות, כדאי שתדעו שאין תחליף להזמנת המומחים בתחום לביצוע המשימה. 

האם כדאי לעשות עבודות ניקיון מיוחדות? 

באופן כללי, כאשר אנחנו מנסים לענות על שאלה כמו איך מנקים חדר מדרגות, אנחנו רואים שבסך הכול צריך לטאטא, לשאוב ולשטוף. עם זאת, בפועל העבודה הרבה פעמים מורכבת פי כמה.

ראשית, אם מדובר על חדר מדרגות שיש בו חלונות, הרי שיהיה צורך לנקות גם אותם, מה שמעורר את השאלה מה עושים אם אלה חלונות גבוהים? לא תמיד סולם גבוה יספיק לנו ולכן יש טעם לחשוב על הזמנת שירות מקצועי של ניקיון לחדר המדרגות הכולל, בין היתר, את ניקיון החלונות בגובה.

כמובן שלא מדובר על עבודה שניתן לבצע בקלות ויש צורך לשם כך לפנות אל המומחים בתחום. אם כל זה לא מספיק, חשוב לבדוק גם את מצב המרצפות בחדר המדרגות ולראות האם אתם מעדיפים לחשוב, בין היתר, על פוליש.

אם עד היום הייתם סבורים שפוליש עושים רק בבית הפרטי, דעו שזה לא מדויק.

חדר מדרגות של בניין שלא נראה מספיק ומושקע עלול להשפיע על ערך הדירות במבנה כולו. לכן, אם על ידי השקעה לא גדולה בעבודת פוליש תוכלו לטפל בעניין ולהעלות את ערך הנכס, למה שתוותרו על כך? 

בידי איזו חברת ניקיון כדאי להפקיד את המשימה? 

אם אתם מחפשים חברת ניקיון רצינית שתוכל להבריק לכם את חדר המדרגות לפחות פעם בשבוע, דעו שאפשר להבין ללבכם.

יש היום מגוון רחב של חברות שמציעות שירותים כאלה ברחבי הארץ, אך כמובן שלא כל חברה תוביל את חדר המדרגות שלכם להיות מבריק. לכן נשאלת השאלה – איזו חברה בכל זאת כדאי לבחור? האם כל החברות יכולות לתת את אותו השירות? ההמלצה שלנו היא לברר: 

  • שאתם פונים אל חברה כמה שיותר מנוסה
  • שאתם יכולים ליהנות משירות מקצועי 
  • שאנשי המקצוע בה תמיד מגיעים בזמן 

לכן, אם אתם רוצים לדעת שלא תבזבזו את כספכם לריק, אתם מוזמנים לפנות אלינו. זה לא משנה אם אתם רוצים שמבריק לכם רק את חדר הרחצה או שאתם רוצים שנעשה עבורכם גם עבודות ניקיון אחרות.

מה שבטוח זה שאצלנו תמיד תמצאו שירות אדיב, מקצועי ועבודה רצינית.

אם יצא לכם לשמוע סיפורים על חברות ניקיון שקובעות להגיע בשמונה בבוקר ומגיעות רק בעשר, דעו שאתנו זה לא יקרה.

חלק ממה שאנחנו מאמינים בו זה שירות כמה שיותר מדויק ועמידה בלוחות זמנים, אז למה שלא תנסו אותו, בחברת צ'יק צ'ק, עוד היום? 

כמובן שאם אתם רוצים לעבוד מול חברת ניקיון על בסיס קבוע, תרצו לעשות מנוי וגם לראות שאתם לא משלמים מחירים מופקעים.

אין ספק שעלות הניקיון תלויה, בין היתר, בגודל חדר המדרגות ובסוג המבנה, אך מה שבטוח, זה שלא תמיד חובה לשלם על כך מחירים גבוהים מידי.

כדאי לדעת שגם במובן הזה אנחנו בחברת צ'יק צ'ק זו כתובת טובה, שכן אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהמחירים תחרותיים וטובים במיוחד. חשוב לנו לתת לכם שירות ברמה גבוהה מבלי שיהיה עליכם לשלם עליו יותר מידי.

צרו עמנו קשר ונשמח להציע לכם שירות מקצועי עוד היום, כי למה שלא תתחילו ליהנות מחדר מדרגות נקי כבר עכשיו? אין טעם לדחות את הדברים כי המומחים שלנו מחכים לכם. 

שירותי ניקיון לחדרי מדרגות

אין ספק שבכל בניין יש לא פעם דיונים רבים סביב נושא הניקיון. זה נכון בין אם מדובר על בניין קטן של שלוש קומות בלב תל אביב או שמדובר דווקא על גורד שחקים בצפון.

יש דיירים שבכלל לא שמים לב לסוגיית הניקיון במקום ואילו אחרים רואים כל פיסת נייר על הרצפה וזה אפילו מפריע להם לישון. מה שבטוח זה שכאשר גרים בבניין משותף, ולא משנה כמה קומות יש בו, צריך למצוא פתרון שיהיה מתאים לכל הדיירים.

אין ויכוח על כך שבסופו של דבר יותר נעים לחיות במקום נקי, אך מצד שני, לא לכל הדיירים יהיה נוח אם נעשה תורניות ואם בכל שבוע מישהו אחר יהיה אחראי על הנושא הזה.

יתרה מכך, כאשר מדובר על בניין שיש בו גרם מדרגות גדול וארוך, הרי שהניקיון שלו הופך להיות עוד יותר מסובך. לכן, אם גם אתם מוטרדים מהנושא הזה כדאי שתדעו שאתם לא לבד שכן בכל בניין משותף סוגיית הניקיון תמיד עולה על הפרק. 

מדוע עדיף להזמין חברה מקצועית ולא סטודנט שינקה את חדר המדרגות? 

אם יש לכם התלבטות בין הזמנת שירותי ניקיון לחדרי מדרגות ובין הזמנת סטודנט צעיר שינקה את חדר המדרגות בבניין שלכם, בהחלט אפשר להבין ללבכם. עם זאת, חשוב שתדעו: ככל שהמדרגות גדולות ורבות יותר כך הסיכוי שאדם אחד יוכל להתמודד איתם קטן יותר.

לעומת זאת, אם תפנו אל חברה מקצועית שתיתן לכם שירותי ניקיון לחדרי מדרגות אתם יכולים להיות בטוחים שהמדרגות תמיד יבריקו. בנוסף לכך שחברת ניקיון יכולה לשלוח אליכם צוות של כמה אנשי מקצוע כך שהם יוכלו להתמודד עם המשימה בקלות רבה יותר, גם אף פעם לא יבטלו לכם את הניקיון ברגע האחרון.

כל מי שיצא לו להעסיק סטודנט שינקה את המדרגות, או אפילו את הבית הפרטי שלו, יודע לומר שלא תמיד אפשר לסמוך על המנקים הפרטיים.

הם עלולים להחליט ברגע האחרון שלא מתאים להם לבוא ולנקות, להיות חולים או פשוט להפסיק את עבודתם מעכשיו-לעכשיו בלי כול התרעה מראש.

כל התקלות הללו לא קורות כאשר עובדים מול חברה רצינית ומקצועית של ניקיון, אז למה לחשוב פעמיים? בנוסף, כאשר מזמינים שירותי ניקיון לחדרי מדרגות שמתבצעים על ידי חברות ניקיון מובילות, התוצאה הסופית הרבה יותר טובה. העניין הוא שחברות כאלה מגיעות, ברוב המקרים, עם חומרי ניקוי איכותיים ועם מכונות מתאימות.

לכן, אפילו אם יש לכם כתמים מלוכלכים במיוחד בחדר המדרגות, או כל מיני פגיעות צבע מתיקונים שונים, חברה רצינית של ניקיון תדע איך להתמודד עם העניין. 

אפשר לשלם סכום סביר על שירותי ניקיון 

אם גם לכם יצא לשמוע על בעלי עסקים ועל אנשים פרטיים שהזמינו חברות ניקיון ובסופו של דבר שילמו להן הון עתק, ברור מדוע אתם מעדיפים להימנע מהמצב הזה.

לכן, בין אם אתם רוצים להזמין שירותי ניקיון לחדרי מדרגות ובין אם תרצו להזמין שירותי ניקיון למשרד שלכם, עצרו לרגע ובדקו כמה זה עולה.

ראשית, חשוב כמובן להבין שאתם משלמים על כל השירותים שלהם אתם זקוקים כדי להימנע ממצב שבו אנשי צוות הניקיון לא מוכנים לבצע בשטח פעולה מסוימת.

שנית, חשוב לקבל כמה הצעות מחיר, לעשות ביניהן השוואה וגם לברר האם יש אופציה לעשות מנוי מסוים לניקיון או כרטיסייה. רק אחרי שיהיה בידכם כל המידע אודות מספר חברות שונות של ניקיון, תוכלו לבחור את מה שבאמת מתאים לכם.

מה שכן, אנחנו רוצים לרגע לעצור ולהזכיר לכם: אומנם זה טבעי שתרצו לשלם כמה שפחות, אך לא תמיד המחיר הזול ביותר ישתלם. כמובן שכאשר מזמינים חברת ניקיון, בין אם זה עבור שירותי ניקיון לחדרי מדרגות ובין אם זה עבור שירותי ניקיון אחרים, גם האמינות חשובה.

לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק שאתם פונים אל חברה שקיימת לא מעט שנים ושכל הלקוחות שלה יוכלו להמליץ לכם עליה.

זה נשמע לכם מורכב? לא יודעים מאיפה להתחיל את החיפוש אחר חברת ניקיון טובה? אם כך, כדאי שתדעו שכבר מצאתם! אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מזמינים אתכם להתחיל ליהנות כבר מעכשיו משירותי ניקיון ואחזקת מבנים בכל אזור הצפון, אז למה שלא תרימו אלינו טלפון לקבלת פרטים נוספים?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן