שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

חברת ניקיון בצפון

חברת ניקיון בצפון צ'יק צ'ק – השקט שלכם המקצוענות שלנו

חברות העוסקות בניהול מבנים מסחריים אחראיות על תחזוקה וניהול של מבנים מסחריים, מבני תעשייה, מבני משרדים ועוד. אחזקת מבנים מסחריים בצורה בלתי מקצועית עלולה לגרום לפגיעה בתשתיות המבנה, לפגיעה בערך הנכס, להתיישנות, לשחיקה ולבלאי מואץ של הנכס ולנטישת דיירים ושוכרים.

חברת "צ'יק צ'אק שירותי ניהול ואחזקת מבנים" פועלת מתוך אחריות והבנה כי בניין מתוחזק ומצליח הוא בניין מרוויח והיא מציעה שירותי אחזקה וניהול ברמה גבוהה בהתאם לאופי הנכס, לאופי הדיירים, לייעוד הנכס, למערכות הקיימות בנכס ועוד.

השירותים שלנו (לחצו על האייקון כדי להגיע לעמוד המבוקש)

נותנים שירות בכל אזורי הצפון

חברת ניקיון בצפון – כל היתרונות והשירותים של ניהול באמצעות חברה מקצועית

תחום הניהול של מבנים מסחריים התפתח בארצות הברית וכמו כל דבר מוצלח וטוב, הוא הגיע מהר מאוד גם לישראל. בשל גודלה העצום של ארצות הברית, בעלי נכסים החזיקו נכסים במקומות רחוקים וכדי לנהל אותם בצורה אחראית הם פנו לחברות ניהול שינהלו עבורם את הנכס. ההצלחה של ניהול המבנים הניעה את בעלי הנכסים לשכור חברות ניהול גם למבנים שאינם נמצאים במרחק גאוגרפי מבעל הנכס.

חברת ניהול מקצועית מורידה את העול של ניהול הנכס מבעלי הנכסים, מטפלת בכל הצרכים, הבעיות והתקלות כדי שבעלי הנכסים יוכלו ליהנות מתשואה שנתית ללא כאבי ראש ובזבוז זמן הנובעים מהצורך בהתעסקויות שונות בניהול הנכס.

מנהלים של מבנים מסחריים מכירים היטב את האזורים שבהם הם פועלים. הם מכירים את פקידי הרשויות המקומיות הקשורים לניהול נכסים מסחריים, הם מכירים את בעלי המקצוע המובילים בתחום הנותנים שירותי תיקונים ושירותים שוטפים לאחזקת המבנים והם יודעים איך לפעול נכון כדי להשיג שוכרים לנכסים אלו.

חברת ניהול תדע איך להוזיל את העלויות של אחזקת הנכסים ולנהל משא ומתן יעיל עם ספקים ובעלי מקצוע נדרשים. מאחר והחברה עוסקת בניהול מספר נכסים מסחריים, כוח הקנייה שלה מול הספקים ובעלי המקצועי משמעותי והיא תדע איך לנצל אותו כדי להשיג עבור בעלי הנכסים את המחירים הזולים ביותר.

 

ניהול נכס מסחרי באמצעות חברת ניקיון באזור הצפון מתחלק לשני חלקים, החלק המשרדי והחלק התפעולי. בחלק המשרדי בעלי החברה ישמחו לסייע לבעלי הנכס למצוא שוכרים ישרים, יסננו עבורו מועמדים לא מתאימים, יגבו את כספי השכירות, יעבירו אותם לבעל הנכס או לעורך דין מטעמו המנהל עבורו את הנכס ויתדיינו מול השוכרים במקרה של הפרות הסכמים. נוסף על כך הם יגבו מהדיירים את תשלומי ועד הבית וישלמו את כל החשבונות שהם באחריות בעל הנכס.

בפן התפעולי ידאגו מנהלי חברת ניקיון בצפון לכל התיקונים הנמצאים באחריות בעלי הנכסים ולתחזוקה שוטפת כמו שירותי ניקיון, אחזקת הגינות, תחזוקת המעלית, שירותי הדברה, טיפול בתקלות כמו תקלות חשמל, תקלות אינסטלציה, תקלות במערכות האבטחה טיפול בגנרטורים, תחזוקת מערכות כיבוי אש וספרינקלרים ועוד.

חברות ניקיון בצפון מייצגות את הבעלים מול הרשויות המקומיות ומעבירות לבעלי הנכסים דיווחים שוטפים אחת לתקופה בהתאם להסכם הניהול.

אם אתם רוצים לנהל את המבנים המסחריים שלכם בצורה יעילה ומוצלחת עם מעורבות מינימלית, אך לקבל החזר מקסימלי על ההשקעה שלכם, צרו קשר עם חברת צ'יק צ'אק ניהול ואחזקת מבנים בע"מ. אנו מתאימים עבור כל לקוח סל שירותים ייחודי בהתאם לצרכים הנדרשים.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן