שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון משרדים בצפון

ניקיון ואחזקת משרדים גדולים וקטנים במקצועיות וברמה גבוהה

חברתנו עוסקת בשירותי ניקיון ואחזקת משרדים ונותנת מענה מושלם ואיכותי לתחזוקת המבנים והכול תחת קורת גג אחת. בנייני משרדים הם בניינים המאופיינים בתנועה רבה וכתוצאה מכך גם בהצטברות לכלוך. בכל יום עוברים בבניין מאות ולפעמים גם אלפי אנשים, הם עולים במדרגות, הם משתמשים במעלית, הם נכנסים לחדרי השירותים להתפנות, שותים קפה בפינת המטבחון ועוד.

 

מבנה נקי ואסתטי זהו כרטיס הביקור של המשרד, הוא משפיע הן על הלקוחות הבאים לקבל שירותים שונים והן על העובדים. כאשר המשרד נקי, ריחני ונעים הוא משרה אווירה טובה, נעים לשהות בו ותפוקת העובדים תהיה טובה יותר .

נותנים שירות בכל אזורי הצפון

עסקים רבים ברחבי הארץ נזקקים לשירות נוח ויעיל עבור ניקיון המשרדים שלהם. עסקים בצפון הארץ צריכים גם הם למצוא פתרון קבוע שיאפשר שמירה על המשרד שלהם נקי ומצוחצח כנדרש. משרד מצליח ומשגשג הוא משרד שהושקעו בו לא מעט כספים בריהוט האיכותי, התאורה המתאימה, משאבים וכוח אדם אך חשוב לזכור שבסופו של יום, הניקיון הוא בין הפרמטרים החשובים ביותר המשפיעים על מצב הרוח והמוטיבציה של העובדים ובסופו של דבר, מוביל להצלחת העסק.

קיימים עסקים רבים המציעים שירותי ניקיון משרדים בצפון הארץ. חלקם מנוסים משמעותית יותר מן האחרים וחלקם רק בתחילת דרכם בעולם ניקיון המשרדים.

עסקים אלו מציעים שירותי ניקיון משרדים למגוון בתי עסק הכוללים ניקיון ושטיפה של החללים הציבוריים במשרד כמו המטבחונים וחדרי השירותים וניקיון יסודי של אזורי העבודה וחלונות המשרד. לניקוי המשרד קיימת השפעה ניכרת על בית העסק שלכם כך שמומלץ מאוד לשמור עליהם נקיים ומתוחזקים. ועדיין למה באמת צריך משרדים נקיים? מהם היתרונות של משרד נקי ואיזה חברה כדאי לנו לבחור עבור שירות זה?

 

למה צריך שירות ניקיון משרדים?

משרד נקי באמת הוא משרד שיאפשר לכם שקט נפשי ועסק משגשג. הוא ללא ספק חלק מן הרושם הראשוני של הלקוחות שמגיעים בפעם הראשונה למשרד שלכם, הוא משפיע גם על מצב הרוח והמוטיבציה של העובדים ויש לו קשר ישיר להצלחת העסק.

בנוסף, בהיעדר ניקיון קבוע במהלך הזמן, עלולים להופיע מזהמים שונים אשר גורמים לפיתוח מחלות שונות כמו אלרגיה, בעיות עור ובעיות נשימה. בעזרת שירות ניקיון משרדים, תוכלו להסיר את הלכלוך והמזהמים ממשרדכם ותשפרו את המראה הכללי של המשרד.

 

יתרונות בשירות ניקיון משרדים בצפון

חברות רבות מציעות שירות ניקיון משרדים, בכל הגדלים ועם כל התכולה שבפנים. שירות ניקיון משרדים יאפשר ניקיון מוחלט של כל המשרד, החל מהשטיחים, המטבחון המשותף, חדרי השירותים ואפילו התקרה בצורה יעילה, איכותית ומצוחצחת.

 

מדוע כדאי לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ולא לנסות לנקות את המשרדים לבד או עם חברה שאינה מוכרת ?

הזמינות – אנו מבינים את החשיבות של שמירה על סביבת עבודה נקייה ובטוחה, מבלי שתגרום להפרעות מיותרות במהלך יום העבודה העמוס. חברה ניקיון מקצועית תאפשר לכם לקבוע את שעות ניקיון המשרד על פי לוח הזמנים של המתאים ביותר עבורכם, ככה שכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור מועד ולתאם מול נציגי החברה.

צוות מקצועיחברת ניקיון בעלת צוות טוב ומקצועי תנקה ותחטא את המשרד שלכם ובעיקר את האזורים המשותפים כמו המטבחון והשירותים בעזרת שימוש בכלים ובחומרי הניקוי הטובים ביותר. חשוב לזכור גם שחדות העין של צוות מקצועי ומיומן בניקוין משרדים תעזור לכם לאתר תקלות, מזהמים ובעיות שונות שהתרחשו במשרד שלכם במשך הזמן.

הזמן – במקום שהעובדים ינקו את המשרדים בעצמם, שירות ניקיון משרדים על ידי חברת ניקיון מקצועית יחסוך לכם זמן עבור ניקיון המשרדים בעצמכם. מכיוון שמדובר בעולם העסקים הגדול, ידוע כי זמן שווה לכסף ולא נרצה שהכסף שלכם יתבזבז לחינם. מומלץ לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ומנוסה לניקיון משרדים מאשר חברה שאינה מנוסה מספיק בתחום זה על מנת להבטיח לכם תגמול ראוי עבור הזמן והכסף שמושקע בניקיון.

חשוב לזכור גם שמשרד נקי יאפשר לכם לשמור כנדרש על המשרד ותכולתו. חברה מקצועית המתמחה בניקיון משרדים גדולים וקטנים, מנוסה בשמירה על הריהוט וסדר המשרד ותאפשר לכם למנוע ולבקר נזקים שונים שנגרמו במהלך הזמן.

 

מחירים

שוק חברות ניקיון המשרדים בצפון הארץ אינו גדול אך ניתן למצוא חברות טובות המעניקות את שירות ניקיון המשרדים הטובים והאיכותיים ביותר. המחירים משתנים מחברה לחברה, המחירים נעים בין 100-300 ש"ח למטר, כמובן הכל תלוי בדרישות ובתלות בשטח הניקיון. מומלץ להתייעץ עם נציג החברה לקבלת הצעת המחיר המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם.

 

סיכום

הניקיון והשמירה על האסתטיקה של המשרד שלכם תאפשר לעסק שלכם לשגשג ולהצליח. כל אדם, בין אם מדובר בלקוח או בעובד מן המניין אשר נכנס בפעם הראשונה, השנייה או בכל פעם אחרת למשרד נקי ואסתטי, ישקיע בעבודתו ויגרום לעסק להצליח. לכן חשוב לזכור כי חברת ניקיון משרדים מנוסה ומקצועית באמת, תעניק לכם שירות אדיב ואיכותי שיעזור לכם לקדם את העסק.

 

שירותי ניקיון משרדים בצפון – מה כולל השירות?

שירותי ניקיון למשרד כוללים את כל עבודות הניקיון הנדרשות לאחזקת מבני משרדים כמו שטיפת הרצפות במשרדים, במסדרונות, בחדרי המדרגות, במעליות ובכל מקום במבנה,  ניקיון יסודי לחדרי השירותים, חיטוי יסודי מפני חיידקים ושמירה על ההיגיינה, ניקיון של רהיטי המשרד ושל המבנה, ניקיון במטבחונים, ניקוי האבק המצטבר על המחשבים ועל מכשירים טכנולוגיים נוספים ואם יש שטיחים, חברת הניקיון תדאג לשאוב את האבק ולנקות את השטיחים בחומרי ניקיון ייעודיים.

בנייני משרדים רבים מאופיינים בחלונות גדולים הצוברים אבק ופיח. חברה מקצועית תנקה את החלונות הן מבפנים והן מבחוץ . כאשר החלונות נמצאים בגובה רב מעל פני האדמה תנקה החברה את החלונות באמצעים מיוחדים כמו פיגום עולה או צוותי סנפלינג בעלי רישיון חוקי לעבודה בגובה.

שירותי האחזקה כוללים טיפול שוטף תקינות המבנה, החלפת ציוד פגום וטיפול בבעיות ובתקלות במערכות שונות כמו מערכת החשמל, האינסטלציה, מערכות כיבוי אש ועוד, תקינות המעליות ועוד.

שירותי ניקיון ואחזקת מבנים – חמש סיבות למה חשוב להעסיק חברת ניקיון ואחזקה

בעידן שבו העובדים נמצאים שעות ארוכות במשרד והמשרד הופך להיות מעין בית שני, שמירה על ניקיון המשרד חשובה הן להרגשה הטובה של העובדים והן לשמירה על בריאותם.

סביבת עבודה נקייה ומטופחת מקרינה על כולם החל מהמנהלים הבכירים ועד לעובדים הזוטרים. ניקיון וסדר הם המפתח להרגשה נעימה התורמת ליעילות העבודה ולהגברת התפוקה. כאשר העובדים נהנים לשהות במקום מסודר ונקי הם יגלו אכפתיות למראה המשרד וישתפו פעולה עם טיפוח המשרד ויקפידו על ניקיונו.

בניינים משרדים מאופיינים בתנועה רבה של אנשים במשרד העלולים לשאת עמם חיידקים. שמירה על הניקיון במשרדים ובאזורי השירותים היא חלק בלתי נפרד מהדאגה לבריאות העובדים. חברתנו תדאג לביצוע עבודות הדברה לעסקים באמצעות מדביר מוסמך ובכיר באם יש צורך בכך.

משרד מלוכלך ומוזנח משדר תדמית שלילית על החברה. הלקוחות המגיעים למשרד עלולים להירתע מהמראה הבלתי אסתטי, לקבל רושם שלילי ואף לוותר על שירותי המשרד.

טיפול מקצועי ושוטף באחזקת המבנה ימנע התיישנות, שחיקה ובלאי מואץ של המבנה ויחסוך מכם הוצאות כספיות גבוהות על תיקונים מורכבים ושיפוצים נדרשים.

חברת "צ'יק צ'אק שירותי ניהול ואחזקת מבנים בע"מ" צברה ידע וניסיון רב בתחום. החברה מעסיקה צוות עובדים חרוץ ומסור ומשתמשת בחומרי ניקוי המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

מחפשים שירותי ניקיון ואחזקת משרדים, צרו קשר עוד היום, נשמח לעזור!

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן