שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי שיש

אין ספק שאחד מהחומרים הכי יוקרתיים ויפים שכל אחד מאיתנו יוכל לשלב בביתו הוא שיש. אנחנו רואים שנעשה שימוש נרחב מאוד בשיש, גם במטבחים שלנו אך גם בתור ריצוף בבתים ובמקומות שונים.

השיש גורם לכל מקום להיראות אלגנטי ויוקרתי ולכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם בחרתם עבור הבית שלכם את הריצוף הנפלא הזה. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב על התחזוקה של השיש? והאם יש לכם באמת מושג איך מנקים אותו? על כך במאמר שלפניכם. 

 

מה לא לעשות?

עוד לפני שננסה לענות על השאלה כיצד מתחזקים שיש ואיך מנקים אותו בצורה נכונה, אנחנו מציעים לכם להימנע מדבר אחד חשוב: אל תשתמשו לעולם בחומצות כדי לנקות אותו.

זה לא משנה אם מדובר על חומץ או על כל חומר אחר שיש בו חומצה, כי בכל מקרה זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לשיש. חשוב מאוד להיות מודעים לנושא הזה כי אין טעם לנקות ובסופו של דבר לגלות שהמצב רק החמיר.

לכן, אם אתם מתכוונים לבצע ניקיונות לבד לשיש שלכם, בין אם מדובר על השיש למטבח ובין אם מדובר על כל שיש אחר, כדאי יהיה לקנות את החומרים המתאימים לכך. יש היום מגוון רחב של חומרים שיוכלו להתאים לניקיון שיש והחשוב ביותר הוא לבדוק שמדובר על חומר עם חמיצות ניטרלית. 

 

האם כדאי לעשות פוליש לשיש והאם זה אפשרי?

במידה ובבית שלכם הפוליש משתלב לא רק במטבח אלא גם ברצפה, טבעי שתחשבו גם על פוליש. העניין הוא שאפילו כשמקפידים לנקות על בסיס קבוע, עדיין עלולים להיווצר כתמים שונים על הרצפה ולכן פוליש הרבה פעמים יכול להוות את הפתרון הטוב ביותר.

מה שכן, במידה ואתם בוחרים לעשות פוליש לשיש שלכם, כדאי יהיה לבדוק איך אתם עושים זאת. אין ויכוח על כך שניתן לקנות היום חומרים שונים כדי לבצע עבודה כזאת לבד, בין אם מדובר על ווקס ובין אם מדובר על פוליש מסוגים שונים, אך עדיף להימנע מכך.

לכאורה התחזוקה של שיש אינה מאוד מורכבת, אך במידה ובחרתם לעשות פוליש לשיש, יש לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש היום בתחום. הם יוכלו תחילה להגיע, לבדוק את המצב ובהתאם לכך לבדוק באיזה סוג של פוליש כדאי לבחור. 

 

גרירת רהיטים על שיש מרצפה

עוד טיפ קטן של משהו שעדיף להימנע ממנו, זה כמובן גרירה של רהיטים על הרצפה. לא אחת קורה שאנחנו רוצים לשנות את עיצוב החדר ואת המיקום של החפצים, אך אם אתם מתכוונים לעשות זאת תוך גרירת החפצים על הרצפה, זה בהחלט עלול לגרום לשריטות.

שיש אומנם מאוד יפה ויוקרתי, אך ברגע שהוא מתחיל לספוג שריטות זה עלול לפגוע בצורה בלתי הפיכה במראה היפה שלו. לכן יש טעם לחשוב על הדברים הללו ובמידת האפשר להימנע מכל סיכון דומה. 

 

ניקוי יסודי לשיש עושים בעזרת המומחים

ניסיתם לנקות את השיש לבד? אתם מקפידים על כך מזה שנים אך נדמה לכם שהגיע הזמן לעשות ניקיון קצת יותר רציני? אם כך, כנראה שאתם צודקים. בין אם אתם חושבים על פוליש ובין אם אתם רוצים כל עבודת ניקיון אחר לשיש, דעו שיש לכם היום אל מי לפנות.

קיימות חברות רבות שעובדות בתחום הניקיון בישראל ולכן, אם אתם יכולים לפנות אל חברה כזאת ולהזמין ממנה שירות, מדוע שתוותרו על כך? מה שכן כדאי לעשות, זה לבדוק בידי מי אתם עומדים להפקיד את המשימה הזאת.

ראשית, לא בכל החברות מועסקים אנשי מקצוע שיש להם מספיק ניסיון בניקיון העדין שדורש השיש ושנית, לא בכל חברה יש ציוד מתאים. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אנחנו בחברת צ'יק צ'ק זו הכתובת הנכונה לכל עבודות הניקיון באשר הן.

אנחנו עובדים באזור הצפון מזה שנים, כך שבין אם אתם זקוקים לשירות של ניקיון עבור השיש בבית שלכם, במפעל או במשרד, למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום? נשמח לשמוע על השירות שלו שאתם זקוקים והאמת היא, שגם נרצה לשלוח למקום נציג מחברתנו. כך נוכל להבין במה דברים אמורים ולתת לכם הצעת מחיר נוחה בהתאם.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן