שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

אחזקת מבנים בצפון

אחזקת מבנים, ניהול נכסים ובתי מגורים – ראש שקט מדאגות לצד איכות ושירות

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי נכסים ודיירים בבניינים משותפים מבינים כי המפתח לאיכות המגורים הוא העסקה של חברה המתמחה בתחום אחזקת מבנים בצפון ובתי מגורים.

החברות המתמחות בתחום משחררות את בעלי הנכסים מההתעסקות היום יומית עם אחזקת הנכסים ונותנות מענה מהיר ומקצועי לבעיות התחזוקה השוטפת. 

חברות הניהול דואגות לתחזוק השוטף של המבנה, לניקיון, לטיפול בתקלות השונות, לגביית כספי ועד הבית ועוד.

אחזקת מבנים בצפון

 

השירותים שלנו

ניהול נכסים ובתי מגורים – מוועד הבית המסורתי ועד לחברות הניהול

עד לשנים האחרונות רוב הנכסים ובתי המגורים היו מנוהלים באמצעות ועד הבית שנבחר ברוב קולות על ידי הדיירים לתקופה קצובה מראש כדי לנהל את הרכוש המשותף.

חוק המקרקעין סעיף 65 קובע כי כל בית משותף חייב לבחור נציגות שתהיה מופקדת על ניהול, תפעול ותחזוקה שוטפת בהתאם לתקנון שהוגדר במיוחד לניהול בתים משותפים.

האחריות שהוטלו על ועד הבית הם שמירה על ניקיון המבנים, ניקיון, טיפוח ואחזקה של השטחים המשותפים, כמו הגינה וחדר המדרגות, תחזוקת המבנה, צנרת הביוב, תשתיות החשמל, שמירה על תקינות המעלית, תחזוקת הגג ועוד.

מאחר ופעולות אלו עולות כסף, הוסמך ועד הבית לגבות כספים מהדיירים ולנהל את התקציב המשותף.

 

ניהול נכסים משותפים

בשנים האחרונות יותר ויותר בניינים משותפים מוותרים על בחירת ועד בית ומעסיקים חברות ניהול מקצועיות.
חברות ניהול ואחזקה מתפקדות כוועד בית ומציעות את כל השירותים המסורתיים שבהם מטפל ועד הבית.

הן אלו שגובות את התשלומים מהדיירים ומבצעות את כל התשלומים השוטפים של הבניין כמו חשבונות חשמל ומים, ביטוח מעליות ועוד ומטפלות בכל התקלות הבלתי צפויות כמו פתיחת סתימות, פיצוץ ותקלות בצנרת המים והביוב המשותפת, הדברת מזיקים, תיקון מערכות אינטרקום ועוד.

חברות ניהול מבנים בצפון כמו צ'יק צ'ק עוסקות בנוסף גם בגביית כספים מהדיירים והן אלו שרודפות אחרי סרבני תשלום ונוקטים נגדם בצעדים שונים כדי לאלץ אותם להשתתף בתשלומי אחזקת מבנים בצפון לאחר ביצוע עבודות שיקום נזקי שריפה במקום.

במקרים שבהם מתגלים סכסוכי שכנים הקשורים לאחזקת המבנים בצפון, חברות הניהול בהיותם גורם אובייקטיבי מצליחות לגשר בין הדיירים ולהביא לפתרון הסכסוכים.
חברות ניהול מצליחות להוזיל את העלויות של אחזקת המבנים.

מאחר והן מנהלות מספר מבנים ונכסים משותפים, יש להם כוח קנייה מול הספקים ובעלי המקצוע השונים וכך הן מצליחות להוזיל במקרים רבים את ההוצאות הקבועות של אחזקת מבנים והן את ההוצאות החד פעמיות.

 

חברה לניהול מבנים ואחזקות בצפון

כאשר אתם מעסיקים חברות לניהול בתי מגורים ונכסים אתם מונעים נזקים עתידיים וחוסכים כסף רב.

פעולות התחזוקה המקצועיות שמבצעות חברות הניהול מונעות הוצאות כספיות גבוהות, על תיקון, שיקום, שיפוץ ומצמצמות את תופעות הבלאי האופייניות למבנים ולנכסים שאינם מתוחזקים בצורה מקצועית.

חברת "צ'יק צ'אק שירותי ניהול ואחזקת מבנים בע"מ" מסירה מהדיירים את העול והאחריות של אחזקת מבנים באמצעות חברת ניקיון בקריות מאפשרת להם להתמסר לעיסוקיהם השוטפים.
אנו שומרים על ערך הנכסים ונותנים מענה איכותי לכל תחזוקת הבניין תחת קורת גג אחת.

 

רוצים ביטחון ושקט נפשי מתוך ידיעה שהמבנה שלכם מטופל בידיים מקצועיות, צרו קשר עם "צ'יק צ'אק שירותי ניהול ואחזקת מבנים בע"מ".
מומחים לטיפול באחזקת מבנים בצפון.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן