שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ריצוף גרניט פורצלן

בבואנו לבדוק האם הבית באמת נקי ובאמת נעים למגורים, אנחנו רואים שיש לא מעט גורמים שיוכלו להשפיע על השאלה הזאת. אומנם זה נכון שצריך לשאוב את הבית ואף לשטוף את הרצפה על בסיס קבוע, אך האם זה באמת מספיק? כמעט תמיד התשובה לכך שלילית. אפילו בבתים שבהם ישנה הקפדה על שטיפת רצפה פעמיים בשבוע אנחנו רואים שהתוצאה הסופית לא מספיק טובה, שכן אין מנוס מהשלב שבו הרצפה תצטרך לעבור ניקוי מאסיבי ורציני יותר.

אם גם אתם מתחילים להתלבט לגבי הסוגיה הזאת, ואם גם אתם חושבים לאחרונה על שיפוץ רציני שבו תחליפו את הרצפה, כדאי שתעצרו לרגע. האם האופציה היחידה שתחזיר את הרצפה שלכם להיראות מבריקה ויפה היא החלפתה? התשובה היא בפירוש לא.

לכן כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות הנוספת והיא: פוליש לריצוף גרניט פורצלן. גרניט פורצלן ידועה כרצפה מאוד חזקה, עמידה ויפה, אך עם השנים גם על הרצפה הזאת אתם עלולים לראות סימנים, כתמים ושריטות. לכן, אם ניתן יהיה להזמין שירות מקצועי של פוליש ובצורה כזאת ליהנות מרצפה שנראית כמו חדשה, זו בהחלט אופציה שכדאי לשקול. 

 

הדרך הנכונה לעשות פוליש

בין אם מדובר על פוליש לריצוף גרניט פורצלן ובין אם מדובר על פוליש שמיועד לשיש, חשוב להבין שיש צורך במקצועיות. כלומר, אומנם זה נכון שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים הוא עידן שבו ניתן לקנות מכונות שונות באינטרנט בקלות, אך האם באמת שווה להשקיע במכונת פוליש? והאם, כאשר המכונה תגיע לביתכם, תדעו איך לעשות בה שימוש? זה לא באמת פשוט כפי שנדמה לכם, כי פוליש דורש ידע וניסיון.

זה לא משנה אם מדובר על פוליש לרצפה רגילה או על פוליש לרצפת פרקט, שכן תמיד יש צורך להתאים את החומרים הנכונים, את המכונה ואת החוזק שבו עובדים. לכן, גם כאשר מדברים על פוליש לריצוף גרניט פורצלן אין תחליף להזמנת חברה מקצועית שתעשה את זה עבורכם. החברה המקצועית לרוב תתחיל בניקיון מאסיבי ובקרצוף שהמטרה שלו היא למעשה לנסות ולהוציא את כל הלכלוכים שאפשר.

מדהים לראות שאפילו אם תנקו את הרצפה יום לפני שיעשו לה פוליש, עדיין מכונת הפוליש תצליח להוציא זוהמה שאפילו לא הייתם מודעים לקיומה! לאחר מכן ירחיבו את החריצים שבין המרצפות, והכול כדי לנקות גם שם בצורה יסודית ואף למלא אותם בדבק מתאים. בסופו של התהליך ניתן יהיה למרוח שכבת הגנה על הרצפות, ממש כפי שנהוג למרוח שכבת הגנה על שיש או על פרקט. מבחינת משך התהליך ניתן לומר שמדובר על עבודה של כמה שעות, אם כי כמובן שהשטח שצריך לנקות ישפיע על משך העבודה. 

 

המקצועיות של חברת הניקיון

אם חשבתם לרגע שעבודה כמו פוליש לרצפה זה משהו שכל חברת ניקיון יכולה לעשות, באופן תיאורטי אתם צודקים, אך רק לכאורה. כלומר, הרבה מאוד חברות מפרסמות את עצמן כמומחיות בתחום הזה, אך למען האמת, אנחנו רואים שלא כולן יכולות להגיע לאותן תוצאות.

יתרה מכך, אם אתם יודעים שהרצפה שלכם יקרה במיוחד, כי אולי לפני שנים שילמתם עליה הון עתק, ברור שאתם צריכים להקפיד שבעתיים לאיזו חברת ניקיון אתם פונים. הרעיון הוא להזמין חברה שתוכלו לסמוך עליה, על אנשי המקצוע שלה ובעיקר – לדעת שתוך כדי העבודה לא יפגעו לכם במרצפות.

תהליך של פוליש כולל לא פעם קרצוף מאוד יסודי ולכן זה גם עלול להיות תהליך שפוגע במרצפות היקרות אם לא עושים אותו כמו שצריך. זו הסיבה שבגללה לא כדאי להתעצל ובהחלט מומלץ לבדוק כל מה שניתן אודות החברה שאליה תתקשרו בסופו של דבר. מבולבלים? רוצים להזמין חברה עם רזומה? חשוב לכם גם לדעת שהחברה עובדת עם כל הביטוחים שצריך? אם כך, אנחנו כאן בשבילכם! את חברת צ'יק צ'ק הקמנו כבר לפני מספר שנים ואנחנו המומחים בכל מה שקשור לעבודות פוליש וניקיון שונות בכל אזור הצפון.

יש אצלנו ציוד מתאים ומתקדם ובנוסף, גם אנשי הצוות שלנו מומחים ואדיבים. אצלנו תוכלו ליהנות גם משירות ברמה גבוהה וממחירים טובים, אז למה שלא תרימו אלינו טלפון להזמנת שירותי פוליש לריצוף גרניט פורצלן עוד היום?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן