שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

פוליש לחדר מדרגות

כל אדם שהשקיע וקנה דירה רוצה אומנם לשמור על ערך הדירה עצמה, אך רובנו גם נרצה לדאוג לסביבה שבה נמצאת הדירה. זה לא אומר שתתחילו להתערב בפעילות הניקיון של העירייה בשכונה, אך זה בהחלט אומר שאם אתם יכולים לדאוג לחדר מדרגות יפה ונקי יותר, טבעי שתרצו לעשות זאת.

כמובן שיש הבדל בין השמירה על הניקיון בחדר מדרגות קטן לעומת חדר מדרגות של מבנה עם עשרות קומות, אך מה שמשותף הוא הצורך להתמיד בכך.

כלומר, אפילו אם תיקחו יוזמה ותנקו את המדרגות בבניין שלכם באופן אישי, זה עדיין לא אומר שגם בעוד חודש המדרגות ייראו טוב. לכן, בין אם אתם רוצים להזמין שירות קבוע לניקיון חדר המדרגות ובין אם אתם זקוקים לשירות של פוליש חד פעמי, כדאי יהיה לפנות אל מישהו מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה. 

 

מדוע כדאי לעשות פוליש בחדר המדרגות?

בין אם אתם שייכים לאותם האנשים ששמים לב לכל פרט ובין אם לא, חשוב שתבינו: חדר המדרגות משפיע בצורה ישירה על ערך הדירות בבניין.

יתרה מכך, אם אתם יכולים לעבור בכל יום דרך חדר מדרגות יפה, נעים ומטופח, למה שתוותרו על כך? לכן, במידה ובבניין שלכם כן מתבצע ניקיון בחדר המדרגות באופן קבוע אך המרצפות לא נראות טוב, בהחלט הגיע הזמן לחשוב על פוליש.

הרבה פעמים פוליש זו הדרך הכי טובה שיש לגרום למרצפות להיראות שוב מבריקות כמו לפני שנים, אז למה שתוותרו על כך? מה שכן, צאו מנקודת הנחה שקיימים היום כמה סוגים שונים של פוליש, כמו לדוגמא: פוליש ווקס, קריסטל ועוד. לא קל לבחור את האופציה הנכונה ולכן בהחלט יש מקום לפנות אל המומחים ולראות על מה הם ממליצים לכם. 

 

איך תדעו בידי מי להפקיד את משימת ביצוע הפוליש?

יכול להיות שאותו אדם פרטי שעד היום ניקה את חדר המדרגות שלכם יציע גם לבצע עבורכם פוליש למרצפות, אך בפועל זה לא באמת כדאי.

חשוב להבין שעבודה כמו פוליש דורשת לא רק זמן וניסיון, אלא בעיקר ציוד מתאים. אומנם זה נכון שתלוי באיזה סוג של פוליש לחדר מדרגות אתם בוחרים, אך מה שבטוח זה שיש צורך בחומרים מתאים וגם במכונה ייעודית. לכן זה טבעי שאם עד היום סטודנט ניקה לכם את חדר המדרגות, הוא לא באמת יוכל להתמודד עם משימה כמו פוליש רציני. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על הרעיון הזה, כי יש היום אינספור חברות שמציעות שירות דומה.

שימו לב לכך שהרבה פעמים במקומות שבהם כבר חשבו על החלפת הרצפות הזמינו בסופו של דבר עבודת פוליש וזה התגלה כפתרון הולם. לכן כדאי גם לכם לקחת בחשבון את האפשרות הזאת, כי במקום להכניס את חדר המדרגות לשיפוץ אינסופי, למה שלא תעשו פוליש? 

 

חברה רצינית שתוביל לתוצאות הכי מבריקות שאפשר

יש לכם התלבטות לאיזו חברת ניקיון לפנות? מעולם לא יצא לכם להזמין שירות מקצועי כמו פוליש או ניקיון כללי לבניין? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שלכם.

למען האמת, כל מי שיעשה חיפוש קצר בגוגל יגלה שלא חסרות היום חברות שעובדות בניקיון, מציעות שירותי פוליש וגם יכולות לתת לכם שירותי אחזקת מבנים. עם זאת, שימו לב לכך שלא כל חברה עובדת בכל מקום בארץ ולא כל החברות מגיעות עם ניסיון והמלצות.

לכן, אם אתם רוצים להזמין את השירות הזה מהטובים ביותר, אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מחכים לכם. החברה שלנו וותיקה, יש לנו לא מעט אנשי צוות שאנחנו עובדים איתם כבר שנים ויש לנו גם את הציוד הטוב ביותר לביצוע פוליש מכל הסוגים. לכן, בין אם אתם רוצים שנעשה פוליש אצלכם בחדר המדרגות ובין אם אתם רוצים שנבריק את הלובי כולו – אנחנו הבחירה הנכונה לבניין שלכם.

נוסף על כל אלה, אם חששתם לרגע שזו תהיה הוצאה כלכלית כבדה לוועד הבית, אצלנו מחכה לכם הפתעה גם במובן הזה.

זה לא משנה איזו עבודת ניקיון ותחזוקה תרצו להזמין מאיתנו כי בכל מקרה תגלו שאצלנו הצעת המחיר תמיד תהיה אטרקטיבית ותוכלו לעמוד בה בלי שום בעיה, אז למה לחדות את העניין? 

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן