שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

שירות ניקיון לעסקים

לנהל עסק זה לא דבר פשוט שכן בדרך כלל יש הרבה מאוד משימות שאיתן אנחנו צריכים להתמודד. עלינו לבחור את העובדים הכי טובים, לשווק את העסק וגם לדאוג שתמיד יהיו לנו כמה שיותר לקוחות.

בנוסף לכך, יש גם לא מעט דברים מנהלתיים שדורשים את תשומת הלב שלנו, כמו לדוגמא: השאלה איך נדאג לניקיון המשרד. זה לא משנה אם אתם מנהלים עסק שיש בו עשרה עובדים או מאתיים, כי מה שבטוח זה שכדאי לכם לחשוב על הזמנת שירותי ניקיון לעסקים.

אם באמת חשבתם לרגע לחסוך על השירות זה ולנקות בעצמכם, אתם בטח מבינים שזה כבר לא יקרה, כי אחרי יום עבודה ארוך זה בוודאי הדבר האחרון שתרצו לעשות. בנוסף, אם באמת חשבתם שהעובדים יתנו יד וישתתפו בחגיגת הניקיון, סביר להניח שאתם יכולים לשכוח מהעניין, כי איזה עובד ירצה לנקות את המשרד שלו לבד? לכן חשוב שתדעו שיש כזה דבר שירותי ניקיון לעסקים.

מדובר על שירות שיכול להיות נוח במיוחד ואתם היחידים שתקבעו את התנאים שלו. כלומר, תוכלו להזמין שירות כזה על בסיס קבוע, פעם בחודש או בכל פעם כשיהיה לכם צורך בכך, אז למה שלא תחשבו על האפשרות הזאת ברצינות? 

 

מה כולל בפועל שירות הניקיון?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי אם תפנו לחמש חברות ניקיון שונות תקבלו חמש תשובות שונות. מה שכן, באופן כללי ניתן לראות ששירותי הניקיון לעסקים כוללים את הסידור של החדרים, את הוצאת הזבל, את שטיפת הרצפה ואת הדחת הכלים.

במידה ויש צורך ניתן גם להזמין שירותי ניקיון לחלונות ועוד, כך שאין ספק שבסופו של דבר המשרד שלכם יכול להיראות פשוט מבריק.

כמובן שהמנקים ינקו גם את השירותים ויש גם חברות שיכולות להציע לכם שירותי תחזוקה לגינה, במידה ויש לכם במשרד גם גינה קטנה שאתם מטפחים. משמעות הדברים היא שאת כל עבודות הניקיון שאתם לא רוצים ולא יכולים לעשות לבד – המנקים יעשו עבורכם בקלות, כך שאין ספק שעל שירות כזה לא כדאי לוותר. 

 

איך בוחרים חברה שאפשר יהיה לסמוך עליה?

כמובן שכאשר חושבים על הזמנת שירותי ניקיון לעסקים צריך לבדוק גם לאיזו חברה פונים, כי אם חשבתם לרגע שכל חברה תוכל להעניק לכם את אותם שירותי ניקיון, כדאי שתדעו שאתם טועים. יש כאן עניין של ניסיון וידע ובנוסף לכך, גם האמינות היא נושא חשוב ביותר.

האם באמת נדמה לכם שכל חברת ניקיון יכולה לשלוח אליכם את אנשי המקצוע הכי אמינים שיש? והאם בכל מקום מועסקים אותם אנשים מזה שנים רבות? התשובה היא לרוב לא.

לכן יש טעם לברר כמה שיותר פרטים לפני שבוחרים חברת ניקיון טובה, כי אם אתם כבר עושים את הצעד ומזמינים שירות כזה, למה שלא תעשו הכול כדי לצאת כמה שיותר מרוצים? שירות ניקיון לעסקים הנו שירות שצריך להיות כמה שיותר נוח מבחינתכם ולכן חשוב לבדוק את אמינות החברה ולקרוא כמה שיותר חוות דעת אודותיה.

בימינו אתם לא חייבים לדבר עם קולגות או עם מכרים שונים כדי לקבל המלצות, שכן על כל דבר ועניין תוכלו למצוא המלצות גם באינטרנט. 

 

חברה שזמינה עבור הלקוחות שלה בכל עת

אם חשוב לכם לחתום על חוזה של שירות ניקיון לעסקים על בסיס קבוע ואם אתם רוצים להבטיח שתצאו כמה שיותר מרוצים, אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מחכים לכם.

החברה שלנו וותיקה מאוד ואנחנו מעסיקים את אותם אנשים מזה שנים, כך שאם יש משהו בטוח, זה שאצלנו השירות אמין.

בנוסף לכך, אנחנו גם מבינים שלא תמיד הלקוחות שלנו יודעים מראש מתי הם יזדקקו לשירותי הניקיון שלנו. לכן אנחנו זמינים בכל עת ותמיד נוכל להציע לכם פתרון, אפילו אם קרה משהו דרמטי ואפילו אם אתם זקוקים לשירות שלנו בדחיפות.

המחירים אצלנו נוחים וכל חומרי הניקיון שבהם אנחנו עושים שימוש אלה חומרים שקיבלו את האישורים הנדרשים, כך שגם מהבחינה הזאת איתנו העסק שלכם בידיים טובות.

חבל לדחות את הדברים כי אתם יכולים להיות בטוחים שלעבוד ממשרד נקי זה לעבוד תמיד באווירה הרבה יותר נעימה, אז למה לחשוב פעמיים?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן