שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

שירותי ניקיון ואחזקה

אחרי שנים שבהן תפקדתם בתור וועד הבית החלטתם שאתם לא יכולים יותר? אף אחד מהשכנים לא מוכן לקחת על עצמו את המשימה הזאת ואתם תוהים מה נכון וכדאי לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה דיירים מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת, כי לא תמיד אנשים שמחים לאייש את תפקיד וועד הבית.

יתרה מכך, ככל שהמבנה גדול ויש בו יותר משפחות, כך המשימה הזאת הולכת ונהיית מורכבת מיום ליום. זה נשמע לכם מוכר? מתלבטים איך לפתור את העניין? אם כך, כדאי שתדעו שהזמנת שירותי ניקיון ואחזקה זו הבחירה הכי טובה שיש.

במקום שאתם תנקו, תהיו אחראים על תורנויות בין השכנים או תתעסקו בחיפוש אחר מנקה מדרגות, תוכלו להעביר לחברה מקצועית את כל האחריות הזאת ואין ספק שהחיים שלכם יהיו רגועים יותר.

חברות מקצועיות שעובדות בניקיון ובאחזקה של מבנים יכולים לתת לכם היות שירות נהדר כך שאין ספק שאם תשכילו לבחור חברה רצינית וטובה תצאו מרוצים ביותר. 

 

איך תדעו שאתם בוחרים חברה טובה ומובילה בתחום?

האמת היא שבין אם אתם רוצים להזמין שירותי ניקיון ואחזקה שכוללים ניקוי של חלונות בגובה ובין אם אתם רוצים להזמין שירות אחר של אחזקה למבנה, אתם תראו שיש מבחר גדול.

כלומר, בכל ערי ישראל יש בימינו הרבה חברות שנותנות שירותי ניקיון ואחזקה, והסיבה לכך היא שיש היום הרבה מאוד גורדי שחקים. זה ברור שאנשים שגרים בבניינים כאלה לא יוכלו לטפל באחזקת המבנה בעצמם ולכן יש לא מעט חברות שעובדות בתחום הזה.

עם זאת, ממש כפי שלא בכל תחום אחר כל חברה שנותנת שירות היא חברה שתרצו לפנות אליה, כך קורה גם בתחום הזה. ראשית, לא כל חברה יודעת להתייחס בצורה יפה ומכובדת ללקוחות שלה. שנית, לא כל החברות נותנת את אותם שירותים.

לדוגמא, יש לא מעט חברות ניקיון שמציעות שירות מקיף אך לא מציעות שירות של ניקוי חלונות בגובה. לכן חשוב שתבינו תחילה מה דרוש לכם ובהתאם לכך יהיה לכם פשוט יותר לבחור את החברה שממנה אתם רוצים להזמין שירות.

שווה לעשות את כל הבירורים הללו מראש, כי מה הטעם להתחיל לעבוד מול חברת ניקיון מסוימת ורק בהמשך לגלות שהיא לא באמת יכולה לתת לכם את השירות שלו אתם זקוקים? 

 

אפשר להזמין שירותי אחזקה למבנה במחירים סבירים

כל מי שחי בעידן המודרני והחליט לעבור לגורד שחקים שיש בו לא מעט קומות, מכיר היטב את הנושא של וועד הבית. כלומר, אם במבנים הישנים והנמוכים יכולנו לשלם 50 ₪ בחודש, הרי שהיום יש גם מבנים שבהם האחזקה מגיעה למאות, ואפילו לאלפי, שקלים.

לכן ברור מדוע אתם מתלבטים כמה הגיוני לשלם על שירותי ניקיון ואחזקה, כי לא תמיד נרצה לבחור דווקא את החברה שאצלה המחירים הם הגבוהים ביותר.

זו הסיבה בגללה, רגע לפני שאתם בוחרים חברה כזו או אחרת, כדאי יהיה גם לברר כמה זה יכול לעלות.

האם השירות עולה הרבה מעבר למחיר הממוצע בשוק? או שאולי המחירים שמציעים לכם נוחים? בנוסף, האם ניתן לעשות סוג של מנוי אצל אותה חברת ניקיון ואחזקת מבנים או שבכל פעם מחדש תשלמו מחיר מלא? שווה להשקיע בכך שכן אם אתם כבר מעבירים את האחריות לאחזקת המבנה מוועד הבית לחברה חיצונית, כדאי שתעשו הכול כדי לצאת מרוצים. 

 

בואו והצטרפו אל חוג הלקוחות המרוצים של חברת צ'יק צ'ק

אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מזמינים אתכם להצטרף אל חוג הלקוחות המרוצים שלנו באזור צפון הארץ, כי אנחנו מעניקים שירות אמין ומקצועי.

אנחנו עובדים בתחום הזה מזה שנים ויכולים לתת לכם את כל שירותי התחזוקה למבנה שלכם תחת קורת גג אחת. זה אומר שלא רק ננקה את המבנה שלכם, אלא גם נוכל לבצע אצלכם עבודות של ניקוי חלונות בגובה, תיקונים שונים ואף אחזקה שוטפת למערכת המים והחשמל.

בין היתר אנחנו גם מעניקים שירות של אחזקה למעליות ואין ספק שהשירות הזה חשוב ביותר בכל אותם מבנים בעלי עשרות קומות. צרו עמנו קשר ותראו שהדבר היחיד שלא תבינו זה איך לא עשיתם את זה כבר מזמן. 

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן