שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון מפעלים בצפון

ניקיון מפעלים בצפון ואחזקה שוטפת למפעל הנה דבר נחוץ כיום לכל מפעל המכבד עצמו

בחלוף השנים מפעלים נוטים להתלכלך רבות, במיוחד מפעלים בהם עושים שימוש בחומרים כימיים שונים או בחומרים מלכלכים. נציין כי גם מלגזות ומכשור מקצועי שונה הנמצאים במפעלים, אף הם תורמים ללכלכך הרב שמצטבר עם השנים.

 


שלא כמו אחזקת מבנים בצפון, מפעל מלוכלך אינו עושה חשק להיכנס אליו, לא לעובדים המגיעים יום יום לעבודה ולא לאורחים או ללקוחות המגיעים להיפגש עם צוות המפעל. ניקוי מפעלים הוא לא עניין של מה בכך, וניתן לומר כי מדובר באופרציה של ממש הדורשת תכנון רב על מנת לבצע את הפעולה בצורה מקצועית וכמובן בכמה שפחות זמן, משום שהמפעל חייב לחזור ולתפקד כמה שיותר מהר.

למה יש צורך לנקות מפעלים כל תקופה מסוימת?

בצפון קיימים מפעלים רבים, חלקם מתחום התעשייה, הבנייה, החומרים הכימיים ועוד. מפעלים אלה דורשים מידי תקופה מסוימת ניקוי יסודי של השטח עצמו, כמו גם ניקוי יסודי של המדפים, המכונות, הציוד, המחסן, המשרדים ועוד.

בחירה בחברת ניקיון מקצועית לצורך ביצוע המשימה היא בהחלט מתבקשת, משום שמדובר בעבודה מורכבת הדורש היכרות עם חומרי ניקוי ייעודיים וגם מכונות ניקוי כמו מכונת ניקוי בלחץ מים ומכשור המיועד להסרת כתמים קשים של צבע וחומרים שונים.

רק חברה מקצועית המתמחה בתחום זה תוכל לבצע זאת בדרך היעילה ביותר. מובן שישנם סוגים שונים של מפעלים וכל מפעל זקוק לסוג ניקיון שונה בהתאם לאופי העבודה המתבצעת ומצב וגודל המפעל הדרוש לניקוי.

ניקיון מפעלים בצפון

על מה חשוב לשים דגש כאשר בוחרים חברת ניקיון מפעלים בצפון

ניסיון החברה – חשוב מאוד לבחון את ניסיון החברה. בדקו כמה שנים החברה עוסקת בתחום הניקיון, מתי החברה הוקמה, מי מנהל אותה וכו'.

כמו כן, חשוב מאוד לבדוק אם החברה מתמחה באופן ספציפי בניקוי מפעלים ולא בניקיון כללי. נציין כי ניקוי מפעלים אינו דומה לניקוי כללי, ולכן ישנה חשובות רבה לבחירת חברה המתמחה ספציפית בתחום זה.

קבלו המלצות – כדאי מאוד לקבל המלצות על חברת הניקיון. את ההמלצות תוכלו לקבל ממפעלים שונים שבצעו שימוש בשירותי החברה ואכן היו מרוצים. מלבד זאת, תוכלו לבחון דירוגים והמלצות ברשת האינטרנט של לקוחות קודמים וכך להחליט.

לא מזמן החלטתם שהגיע הזמן להגשים את החלום הנושן שלכם וקניתם מפעל? או שאולי הקמתם מפעל מהיסוד ועכשיו הוא מתחיל לעבוד ולתת תפוקה? אם כך, טבעי שתרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהמפעל יתפקד בצורה נכונה.

לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שאומנם חשוב שיהיו לכם כמה שיותר עובדים וכמה שיותר הזמנות, אך מעבר לכך, צריך גם לחשוב על הניקיון של המקום. חשוב להבין שזה לא באמת משנה במה עוסק המפעל שלכם ומה אתם מייצרים, כי מה שבטוח זה שהמקום חייב להיות כמה שיותר נקי. זה נכון בין אם מדובר על מפעל שמייצר מזון מסוגים כאלה ואחרים, עצים או אפילו בגדים. העניין הוא שבדרך כלל במפעלים יש לא רק מגע עם הרבה מאוד חומרים מסוגים שונים, אלא גם מדובר על מבנים גדולים שהרבה מאוד אנשים עובדים ועוברים בהם. לכן יש צורך לנקות את המכונות, את הרצפות ואפילו את חדרי ההלבשה והשירותים.

זו הסיבה שבגללה, בד בבד עם התחלת העבודה במפעל שלכם, כדאי שתחפשו ממי אתם רוצים להזמין שירותי ניקיון מפעלים בצפון. אם חשבתם לרגע לעשות סוג של תורנות בין העובדים שלכם ולהטיל עליהם את המשימה של ניקוי המפעל כדאי שתדעו שזה לא באמת ריאלי והאמת היא, שאין תחליף לחברות מקצועיות שעוסקות בתחום הזה.

מה תפקידה של חברת הניקיון שתנקה לכם את המפעל?

ראשית, צאו מנקות הנחה שאומנם לא כל חברת ניקיון בישראל מציעה שירות כמו ניקיון מפעלים בצפון, אך מצד שני, יש לא מעט חברות שכן יכולות להציע שירות כזה. לכן יש טעם לבדוק אל מי אתם פונים, ואין ספק שאחד מהדברים שמשתנים בין החברות הללו זו השאלה מה הן כוללות בשירותי הניקיון.

חברה טובה שכדאי יהיה להזמין ממנה שירות כמו ניקיון מפעלים בצפון הינה חברה שלמעשה תיתן לכם מענה תחת קורת גג אחת לכל מה שקשור לניקיון המפעל שלכם. לדוגמא, זו חברה שצריכה להיות מסוגלת לנקות את המטבח במפעל, את השירותים, את הרצפה ואפילו את המכונות השונות.

יתרה מכך, אם מדובר על מפעל שיש בו גם כמה קומות ושיש בו חלונות גדולים, הרי שחברת הניקיון צריכה להתמודד גם עם משימת ניקוי החלונות. הדבר האחרון שכדאי לעשות הוא לעבוד מול כמה חברות שונות במקביל, כי אם אפשר להזמין את כל השירותים מחברת ניקיון אחר, זה כמובן עדיף.

החברה שתציע לכם את שירותי הניקיון הכי טובים שאפשר

אף אדם שחושב לפנות אל חברת ניקיון לא באמת רוצה לקבל שירות שלא יהיה מספיק טוב. לכן, בין אם אתם חושבים להזמין שירות כמו ניקיון מפעלים בצפון ובין אם אתם זקוקים לשירותים אחרים, אנחנו מציעים שתבדקו האם פניתם אל חברה באמת טובה. הדרך לאתר חברות טובות של ניקיון כוללת בירור של כמה פרטים חשובים כמו:

  • האם לחברת הניקיון יש מספיק אנשי צוות מקצועיים?
  • האם החברה זמינה עבורכם תמיד?
  • האם זו חברת ניקיון שיש לה ניסיון בניקיון מפעלים?
  • האם החברה עובדת במקום שבו נמצא המפעל שלכם?

אם חשבתם לרגע שניקיון הבית הפרטי חשוב או מורכב יותר לעומת ניקיון המפעל שלכם, דעו שאתם טועים. לכן יש טעם להשקיע בבחירת החברה הנכונה לכם בכל מה שקשור לניקיון המפעל, כי אין סיבה להתפשר על שירות שלא יהיה מספיק מוצלח.

ניקיון במחיר חודשי סביר

אנשים שמנהלים מפעלים וחושבים לפנות אל חברת ניקיון רוצים לעשות סוג של מנוי. העניין הוא שיש צורך להזמין שירותי ניקיון מפעלים בצפון על בסיס קבוע, שכן תמיד המפעל צריך לעמוד בתקן ולהיות כמה שיותר נקי ונעים לעבודה. זו הסיבה שבגללה כדאי לכם לבדוק כמה זה יכול לעלות לכם, האם מציעים לכם מנוי שנתי והאם המחירים סבירים.

אנחנו בחברת צ'יק צ'ק עוסקים, בין היתר, בניקיון של מפעלים באזור הצפון. זה לא משנה לנו עד כמה המפעל שלכם גדול או כמה עובדים יש לכם, כי בכל מקרה נוכל לקחת על עצמנו את המשימה להבריק אותו על בסיס קבוע. יש לנו לא מעט עובדים בחברה, כולם אמינים וכולם מנוסים, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן