שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון לפני איכלוס

אחרי השקעה של לא מעט שנים, מחשבות רבות ודילמות בסופו של דבר קניתם דירה להשקעה? אם כך, ברור מדוע אתם נרגשים כאשר אתם עומדים לאכלס אותה. זה לא משנה אם מדובר על דירה שנמצאת בבניין יחסית ישן או שמדובר על דירה חדשה שנמצאת באחד מרבי הקומות בארץ. מה שבטוח זה שאתם צריכים לעשות הכול כדי שהדירה תהיה נעימה לכניסה עבור הדיירים החדשים. אין ויכוח על כך שאתם יכולים גם להסיר את האחריות מעליכם, כי אתם רק נותנים לדיירים את הנכס לגור בו, אך מצד שני, זה לא יהיה אלגנטי. אם תשימו את עצמכם בנעלי הדיירים שעתידים להיכנס לגור בדירה שלכם, בוודאי הייתם שמחים אם הדירה הייתה מבריקה. כעת אתם בוודאי עוצרים נדהמים ותוהים האם זה צריך להיות התפקיד שלכם והאם אתם צריכים לנקות בעצמכם את הדירה, אך חשוב שתדעו שלא כך הדברים. למעשה, כאשר מדברים על ניקיון לפני איכלוס עדיף להשאיר את המשימה בידי המומחים, שכן יש כאן צורך בניקיון מאסיבי ורציני. אם, לדוגמא, מדובר על דירה שאינה חדשה אלא שופצה, בהחלט יש טעם לחשוב גם על ביצוע פוליש לרצפות. לכן טבעי שלא תרצו להתעסק בעצמכם עם הדברים האלה וזו הסיבה שבגללה כדאי לכם לחפש עוד היום חברה רצינית שתעשה זאת במקומכם.

דברו איתנו
שלחו הודעה

בידי איזו חברה כדאי להפקיד את משימת הברקת הדירה?

כאשר מדברים על ניקיון לפני איכלוס מדברים על עבודה שאומנם צריכה להיות כמה שיותר יסודית, אך מצד שני, זו גם יכולה להיות במובנים מסוימים עבודה קצת יותר פשוטה. העניין הוא שכמעט תמיד במצב שבו רוצים לבצע ניקיון לפני איכלוס למעשה הדירה ריקה מחפצים, מה שהופך את הניקיון שלה להרבה יותר פשוט. לא צריך לגרור ולהזיז חפצים ממקום למקום ולכן טבעי גם לצפות שהעבודה תסתיים הרבה יותר מהר. מה שכן, אם מדובר על דירה שזה עתה נבנתה או על דירה שעברה שיפוץ, לרוב יהיה צורך להוציא פסולת בניין ואף לנקות כתמי צבע מהסיוד. לכן לא כל חברת ניקיון באשר היא תוכל לבצע את העבודה הזאת, מה שאומר שאתם, הלקוחות, צריכים לבדוק היטב אל מי אתם פונים. הרעיון הוא לבחור חברת ניקיון שתוכל להבריק את הדירה כך שהדיירים החדשים שיכנסו לגור בה יתפלאו מאוד מהעניין. ניקיון לפני איכלוס הרבה פעמים גם דורש ביצוע עבודות כמו: 

  • ניקיון משקופים 
  • ניקיון ארונות מטבח וארונות אמבטיה 
  • ניקיון חלונות בגובה ועוד 

לכן, אם אתם יכולים לבדוק מראש שאתם פונים אל חברה שיכולה להתמודד עם כל המשימות, עדיף שתעשו זאת. אין הרבה היגיון בפניה אל כמה חברות שונות כדי שכל חברה תיקח על עצמה שלב אחד בעבודת הניקיון הכללית. לכן, אם מדובר על דירה שנמצאת בגורד שחקים ואם יש צורך להבריק בה את החלונות בגובה, יש לברר מראש שאתם פונים אל אנשי מקצוע שיוכלו לבצע גם את המשימה המורכבת הזאת. 

ניקיון לפני אכלוס עושים עם הטובים ביותר

חשוב לכם שהעבודה תתבצע ממש בימים הקרובים? דיברתם כבר עם כמה חברות ניקיון אך אף אחת מהן לא פנויה ואתם גם לא מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? אם כך, אנחנו כאן בשבילכם! את חברת הניקיון שלנו "צ'יק צ'ק" הקמנו כבר לפני שנים רבות וזה אומר שאם יש משהו שתמיד תמצאו אצלנו – אלה אנשי צוות עם ניסיון. זה לא משנה מה כוללת משימת הניקיון שאתם רוצים לתת לנו, כי בכל מקרה נצליח להתמודד עם העניין בצורה מושלמת. אנשי המקצוע שלנו גם תמיד מקפידים לתת שירות עם חיוך ובצורה כמה שיותר אדיבה, אז למה אתם מחכים? חבל לוותר על ניקיון הדירה שלכם לפני שנכנסים הדיירים החדשים, כי אם אתם רוצים להיות בעלי בית טובים, שווה לחשוב גם על הניקיון. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שתמצאו שילוב נהדר בין עבודה מבריקה, אדיבות לכל אורך הדרך ומענה לכל שאלה. בנוסף, אנחנו גם מקפידים לקחת מחירים הוגנים עבור כל עבודת ניקיון שאנחנו מבצעים, אז למה לחשוב פעמיים? התקשרו עוד היום להזמנת שירותי הניקיון שלנו ואנחנו כבר נדאג להבריק לדיירים החדשים שלכם את הדירה.

ניקיון לאחר שיפוץ
דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן