שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון דירה לפני מעבר

אם המשפחה שלכם גדלה בשנים האחרונות וכבר צפוף לכם בדירה הנוכחית שבה אתם גרים, ברור לגמרי מדוע אתם חושבים על מעבר לדירה חדשה.

אומנם זה נכון שלא פשוט לבצע את המעבר עצמו, אך אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאם תבחרו את הדירה הנכונה לכם, לא באמת תצטערו על כך.

מה שכן, חשוב שתדעו שאתם צריכים להתמודד לא רק עם משימה כמו אריזת הבית או בחירת הדירה החדשה, שכן לרוב כדאי יהיה גם לנקות את הדירה שאליה אתם עוברים.

זה נכון במיוחד אם מדובר על דירה שאנשים אחרים גרו בה לפניכם, כי לנקות את הזוהמה של הדיירים הקודמים זה פחות נעים. בנוסף, ברוב המקרים כאשר מדברים על מעבר דירה יש לא מעט משימות ועניינים שצריך להתעסק בהם.

לכן, אם אתם יכולים להוריד מעל ראשכם משהו מורכב כל כך כמו ניקיון הדירה, למה שלא תעשו זאת? 

 

מנקה פרטית או חברת ניקיון בשביל ניקיון דירה לפני מעבר? 

כמובן שכאשר חושבים על ניקיון דירה לפני מעבר יש שתי אפשרויות עיקריות שביניהן נוכל לבחור, כאשר הראשונה היא לדבר עם מנקה פרטית ולהזמין את שירותיה והשנייה היא לבחור חברת ניקיון מובילה.

יש לכם התלבטות? אתם לא בטוחים מה יתאים יותר? אם כך, כדאי שתדעו שהזמנת שירותיה של חברה מקצועית שמעניקה שירותי ניקיון לפני מעבר דירה זו הבחירה הנכונה. יש לכך כמה סיבות טובות והן: 

 

  • חברה רצינית של ניקיון תשלח צוות גדול של מנקים, מה שאומר שהעבודה תסתיים הרבה יותר מהר. 
  • זה יחסוך לכם התעסקות בחיפוש אחר המנקה הנכונה לכם. 
  • מנקה פרטית הרבה פעמים לא תצליח להתמודד עם המשימה לבד. 
  • עלול להיות שלמנקה הפרטית תשלמו יותר כי ייקח לה הרבה יותר זמן לנקות את הדירה. 
  • מנקה פרטית בדרך כלל לא עובדת עם כל הביטוחים הנדרשים ולכן זה עלול להיות סיכון מיותר. 

 

זה לא במקרה שבשנים האחרונות כל מי שזקוק לשירותי ניקיון דירה לפני מעבר מעדיף להזמין את שירותיה של חברה מקצועית ורצינית. לכן אנחנו רוצים להציע גם לכם לחשוב על האופציה הזאת, כי למה שלא תיהנו משירות מקצועי ורציני לפני הכניסה שלכם לבית החדש? 

 

כך תבחרו חברת ניקיון שבאמת אפשר לסמוך עליה 

הדילמה הרבה פעמים היא לא רק בין מנקה פרטית ובין חברת ניקיון שתוכל לבצע את העבודה, אלא גם לגבי השאלה – איזו חברת ניקיון תתאים לכם יותר? האם כל חברה שמפרסמת את עצמה יכולה להתאים? והאם כל חברה תיתן לכם שירות רציני? התשובה היא לא.

לכן, כאשר אתם חושבים על הזמנת שירות כמו ניקיון דירה לפני מעבר כדאי יהיה לבדוק דבר או שניים על חברת הניקיון שכולם סיפרו לכם עליה.

האם זו חברה וותיקה? מה הניסיון שלה? האם היא מנקה בתים בכל רחבי הארץ? והאם היא יכולה לשלוח את אנשי הצוות שלה לנקות את הדירה החדשה שלכם בדיוק ביום שבו אתם זקוקים לשירות? לצערנו הרב, לא כל החברות שעוסקות בתחום הזה באמת יכולות לתת לכם את השירות הכי טוב שקיים.

לכן בדיקה מעמיקה מראש תוכל לחסוך לכם עגמת נפש ושווה להשקיע בכך יותר מכמה דקות. 

 

בואו ליהנות מדירה מבריקה במחיר נוח 

שמעתם על אנשים שיצא להם להזמין שירות כמו ניקיון דירה לפני מעבר והם שילמו על כך הון עתק? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת. היום זו לא באמת חובה לשלם מחירים מופקעים על ניקיון וזה נכון בין אם מדובר על ניקיון של דירות, מחסנים או כל שטח אחר.

אנחנו בחברת צ'יק צ'ק זמינים עבורכם תמיד ולכן, אפילו אם נדמה לכם שמשימת הניקיון שתעמידו בפנינו תהיה מורכבת מאוד – אנשי הצוות שלנו יוכלו להתמודד עם האתגר.

אנחנו מגיעים עם ניסיון רב ועם כל הציוד הכי טוב שקיים, אז למה לחשוב פעמיים? אתם לא צריכים לנקות את הדירה שלכם לבד, כי אם מדובר על דירה חדשה, למה שלא תיהנו מכך שמישהו אחר עושה עבורכם את העבודה? המחירים אצלנו תמיד יהיו הרבה יותר נוחים לעומת המחירים של המתחרים שלנו ולכן גם במובן הזה אנחנו הכתובת הכי טובה שיש לכם. 

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן