שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון דירה חדשה

מתוך הרבה דברים מרגשים שיכולים לקרות לאנשים בחיים, אין ספק שרכישת דירה חדשה זה משהו שאי אפשר לשכוח או להתעלם ממנו. לא בכל יום יוצא לנו לקנות דירה, ובטח שלא תמיד אנשים קונים דירות חדשות ישירות מהקבלן. לכן, אם אתם כן בחרתם לעשות זאת, אתם בוודאי מתרגשים ויודעים לומר שזה לא עניין של מה בכך.

אף אחד אחר עוד לא גר בדירה הזאת לפניכם, ואין ספק שזה מוסיף לכל החגיגה. מה שכן, חשוב שתדעו שאפילו אם אתם קונים את הדירה מהקבלן ואפילו אם היא חדשה לגמרי, חייבים לנקות אותה בצורה רצינית.

לא אחת קורה שדווקא בדירות חדשות עבודת הניקיון שצריך לבצע גדולה יותר, שכן בדירות חדשות יש לא פעם גם שאריות משלבי הבניה. זה יכול להיות אבק רב שנותר במקום מכל עבודות הבניה אך זו גם יכולה להיות פסולת של ממש שהקבלנים השאירו.

לכן חשוב לתת את הדעת על הנושא הזה ואין ספק שצריך להחליט מראש כיצד להתמודד עם העניין. 

 

מדוע לא כדאי לנקות את הדירה החדשה לבד?

המעבר לדירה חדשה מביא איתו לא רק התרגשות אינסופית, אלא גם לא מעט משימות. צריך להתמודד עם לא מעט דברים בו זמנית ולכן ברור מדוע הניקיון של הדירה החדשה זה לא בדיוק מה שכולם ירצו להתעסק בו.

זה נשמע לכם מוכר? מחפשים גם אתם את הפתרון הכי טוב שיש לעניין הזה? אם כך, כדאי שתדעו שכאשר מדברים על ניקיון דירה חדשה האופציה הכי טובה שיש היא להזמין את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית.

אומנם זה נכון שתוכלו גם להזמין את המנקה שלכם או את המנקה של השכנים, אך האם זה כדאי? לא בטוח בכלל. מנקה פרטית לא תמיד תוכל להתמודד עם משימת הניקיון של הדירה החדשה, ובטח שלא אם יש גם פסולת רבה שצריך להוציא. לכן יש טעם לחשוב על אפשרות כמו הזמנת שירותיה של חברת ניקיון, כי אם אתם כבר מנקים, למה שלא תעשו זאת על הצד הטוב ביותר? 

 

מה עושה בפועל חברת הניקיון?

אין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה מאוד תלוי מאיזו חברה תרצו להזמין שירותי ניקיון דירה חדשה. ראשית, לא כל החברות מציעות את אותם השירותים ושנית, לא בכל דירה חדשה צריך לבצע את אותו ניקיון.

מה שבטוח זה שחברה רצינית תרצה תחילה לשלוח את נציגיה לראות את הדירה, וזאת במטרה להבין את היקף העבודה שעליה מדובר.

בנוסף, כך ניתן יהיה לתת לכם גם הצעת מחיר מדויקת יותר ולכן השלב הזה כה חשוב. בנוסף, ניתן לראות שחברת ניקיון רצינית שתגיע לבצע עבודה כמו ניקיון דירה חדשה תוכל להציע לכם שירות שכולל הכול: 

  • שטיפת הרצפה 
  • הברקת החלונות
  • ניקיון המשקופים 
  • ניקיון התריסים 
  • פינוי פסולת הבניין מהמקום 

בצורה כזאת, כאשר את כל שירותי הניקיון אתם מקבלים תחת קורת גג אחת, הדברים נראים אחרת. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על הזמנת חברת ניקיון אך בהחלט כדאי לכם לבדוק מראש שאתם פונים אל הטובים ביותר. 

 

חברת ניקיון בצפון

אם הדירה החדשה שרכשתם למשפחה שלכם נמצאת בצפון ואם אתם מחפשים חברת ניקיון טובה, אנחנו בחברת צ'יק צ'ק ממתינים לכם. החברה שלנו מעניקה, בין היתר, שירותי ניקיון דירה חדשה, כך שאם אתם זקוקים לסיוע בנושא הזה, למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום? אנחנו מעסיקים את אותם אנשי צוות ניקיון מזה שנים, כך שאם יש משהו בטוח, זה שאצלנו האמינות היא לפני הכול.

בנוסף, יש לנו גם מכונות מקצועיות ביותר לניקיון דירות ויש לנו גם ציוד מתקדם. חשוב לדעת שבנוסף לכל אלה, אצלנו גם חומרי הניקוי שבהם נעשה שימוש איכותיים מאוד, כך שזה לא מפתיע שכאשר העובדים שלנו יצאו מהדירה – היא תיראה מבריקה.

זה לא משנה לנו אם אתם זקוקים לשירות כמו ניקיון של דירה חדשה, דירה שעברה שיפוץ או שאתם בכלל רוצים שננקה לכם את המשרד על בסיס קבוע. מה שבטוח זה שאצלנו תמיד תקבלו שירות אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך, אז למהל חשוב פעמיים? צרו עמנו קשר ותראו שתצאו מרוצים ביותר. 

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן