שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון בתים אחרי צביעה

אם עשיתם לא מזמן שיפוץ בבית, ברור מדוע החלטתם בסופו של דבר גם לצבוע את המקום. אין כמו להיכנס לבית שעשו בו שיפוץ ואח"כ גם צבעו אותו, שכן פעמים רבות הצבע זה בדיוק מה שעושה את ההבדל. צבע חדש, בין אם בחרתם לצבוע את הקירות בלבן ובין אם בחרתם כל צבע אחר, תמיד גורם לחלל להיראות נקי ויפה יותר כך שאין ספק שיצאתם מרוצים. מה שכן, מבחינת הלכלוך צביעת הבית היא אתגר לא קטן.

זה לא משנה אם אתם בעצמכם בחרתם לבצע את הבית או שנתתם את המשימה לחברה מקצועית, כי מה שבטוח זה שאחרי עבודה כזאת צריך גם לנקות. זו הסיבה שבגללה כדאי לכם להתחיל לחשוב כבר עכשיו איך אתם מתכוונים להתמודד עם העניין הזה, כי לא בטוח שאתם חייבים לנקות לבד את הבית.

הניקיון אחרי צביעה דורש לא פעם שימוש בחומרי ניקוי חזקים במיוחד ובנוסף, אם יש לכם בית גדול, זה גם עלול לקחת זמן רב. לכן, אם אתם יכולים להזמין עוד היום שירותי ניקיון בתים אחרי צביעה, מה פתאום שתכבידו על עצמכם ושתעשו את זה לבד? 

 

מהם היתרונות בפניה אל חברה מקצועית לעומת הזמנת מנקה פרטית?

אם גם לכם יש מנקה פרטית שמגיעה פעם בשבוע לנקות את הבית, טבעי שתחשבו להזמין אותה לצורך ביצוע הניקיון אחרי הצביעה. עם זאת, כדאי שתדעו שלא תמיד זה כדאי.

ראשית, כפי שהזכרנו, להסיר את כתמי הצבע זו משימה לא פשוטה בכלל כך שאפילו אם יש לכם מנקה נהדרת, לא בטוח שהיא תוכל להתמודד עם העניין.

שנית, לא אחת קורה, וכולנו יודעים לומר זאת, שמנקות פרטיות לא מגיעות ברגע האחרון. יתרה מכך, לא פעם אנחנו קובעים עם מנקה וברגע שהיא מבינה את גודל העבודה שמחכה לה היא פשוט לא מגיעה. לכן, אם חשוב לכם לא להיתקל במצבים לא נעימים כאלה ואם אתם רוצים שעבודת הניקיון, אחרי כל השיפוץ והצביעה שעשיתם, תצא מצוינת, כדאי שתפנו אל חברת ניקיון מקצועית.

בנוסף לכך, כאשר מדברים על שירותי ניקיון בתים אחרי צביעה יש צורך לא פעם גם לבחור את חומרי הניקוי הטובים ביותר ואף להשתמש במכונות מתאימות. לכן יש טעם לברר שאתם פונים אל חברה שתוכל להתמודד עם המשימה הזאת ולוותר על שירותי המנקה הפרטית. 

 

תוך כמה זמן המשימה תסתיים?

בדרך כלל אחרי שכבר עושים שיפוץ בבית וצובעים אותו, רוצים להיכנס אליו חזרה כמה שיותר מהר. לכן ברור מדוע אתם מעדיפים לבחור חברת ניקיון שתוכל לא רק לבצע עבודה מבריקה, אלא גם לעשות את זה כמה שיותר מהר.

כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה כמה זמן ייקח לנקות את הבית שלכם אחרי הצביעה, כי זה תלוי, בראש ובראשונה, בגודל הבית.

מה שכן, זה תלוי לא פעם גם בשאלה מאיזו חברת ניקיון אתם מתכוונים להזמין שירות כזה, כי לא כל החברות מומחיות בתחום הזה.

לכן אנחנו מציעים לכם לברר, בין היתר, שאתם מזמינים שירותי ניקיון בתים אחרי צביעה רק מחברות שבאמת מנוסות בעניין. כך תוכלו לדעת שהחברה המקצועית תשלח אליכם צוות מספיק גדול של מנקים, מה שכמובן ישפיע על משך זמן העבודה. 

 

בואו ליהנות משירות אמין ומקצועי לכל אורך הדרך

שמעתם יותר מידי שמועות על אנשים שהזמינו שירותי ניקיון בתים אחרי צביעה ובסופו של דבר לא יצאו לגמרי מרוצים? אנשי הצוות שניקו את בתי החברים שלכם לא היו מספיק אמינים? האם לא הגיעו בזמן ולא נתנו להם שירות אדיב? אם כך, ברור מדוע אתם חוששים.

עם זאת, כדאי שתדעו שלא תמיד זו ברירת המחדל. אם תפנו אלינו תוכלו להיות בטוחים שנגיע בזמן ונבצע עבודה מבריקה, אז למה לחשוב פעמיים? את החברה שלנו, "צ'יק צ'ק", הקמנו כבר לפני שנים, כך שאם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאצלנו המקצועיות היא מעל לכול.

חשוב לנו לנקות את הבית שלכם בצורה מושלמת אחרי שנעשתה בו צביעה, כי אנחנו מאמינים שלגור במקום נקי זה נעים יותר. צרו קשר עם נציגי החברה שלנו ותראו שלא תצטערו על כך.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן