שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקיון אחרי שריפה

אין דבר נוראי יותר מאשר שריפה שקורת בבית. ראשית, הדבר מפחיד מאוד ועלינו להגן על ילדינו, על עצמנו ועל חיות המחמד. שנית, במידה והצלחנו להימנע מנפגעים בנפש, הרי שנתייחס גם למצב הדירה, שלא פעם יהיה גרוע ביותר. מעבר לכך שהאש שורפת את כל הזיכרונות שלנו, היא גם הורסת את הבית עצמו, מה שמסביר מדוע נצטרך להתחיל לעשות שיפוצים ולא מעט ניקיונות אחרי אירוע כזה. חשוב להבין שלא משנה האם מדובר על שריפה בחדר אחד או על שריפה שהגיעה לכל החדרים. מה שבטוח זה שצריך יהיה להזמין שירותי ניקיון אחרי שריפה, כי הדבר האחרון שתרצו זה להתחיל לנקות את הדירה שלכם שעלתה באש. ראשית, הריח נוראי ושנית, צריך חומרי ניקוי מיוחדים כדי שניתן יהיה מצד אחד לנקות את הדירה אך מצד שני לא לגרום לנזק מיותר לקירות, לריהוט ולשאר החפצים שאולי כן הצליחו לשרוד. בנוסף לכל אלה, מבחינה רגשית להיכנס לדירה שרופה, במיוחד אם זו הדירה שלכם, ולהתחיל לנקות אותה זה עלול להיות קשה מידי. לכן חשוב שתדעו שיש היום חברות מקצועיות ביותר של ניקיון שמציעות, בין היתר, שירותי ניקיון אחרי שריפה, אז למה שלא תפנו אל חברה כזאת להזמנת השירות שלה? 

ניקיון אחרי שריפה

כך תבחרו חברה לביצוע המשימה המורכבת 

כמובן שיש הבדל בין ניקיון אחרי שריפה ובין ניקיון רגיל שמבצעים בדירה על בסיס קבוע. לכן חשוב שתדעו שלא כל החברות שעוסקות בתחום הזה יכולות לענות על השירות שלכם ולא כל חברה תצליח לתת לכם שירות מספיק טוב. לכן חשוב לבדוק, לפני הכול, שהחברה שאליה אתם פונים באמת מבצעת את העבודה. שנית, אם אתם יכולים לברר שזו חברה מקצועית ורצינית, זה כמובן עדיף. בוודאי לא תרצו למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה אתם גם צריכים לחכות שעות לאנשי צוות הניקיון כי הם מאחרים, שכן כל מה שקשור לניקיון הדירה אחרי השריפה שלה הופך לרגיש פי כמה. לכן חלק ממה שצריך להנחות אתכם בבחירת החברה שבסופו של דבר תבצע את העבודה, זו השאלה האם מדובר על חברה ששמים בה דגש חשוב על אדיבות. אנשי צוות הניקיון עתידים לפגוש אתכם בסיטואציה לא מאוד נעימה בחייכם ולכן, אם אתם יכולים לוודא שהם יהיו כמה שיותר אדיבים ורציניים, זה מומלץ בחום. בנוסף, חשוב כמובן לברר שמדובר על חברה שיש לה ניסיון בתחום הספציפי של ניקיון אחרי שריפה. רק כך תדעו שאנשי הצוות יידעו מאיפה להתחיל את המשימה, מה שיוביל בוודאות לכך שהתוצאה הסופית תהיה טובה ביותר. 

שריפה

מה כוללים שירותי הניקיון? 

עוד דבר שאתם חייבים לברר לפני שאתם מזמינים חברה כזו או אחרת לעבודה כמו ניקיון אחרי שריפה זו השאלה מה בעצם כולל השירות? שווה לברר האם החברה שאליה אתם מתקשרים תעזור לכם במובנים שונים כמו: 

 

  • פינוי כל התכולה שניזוקה במהלך השריפה 
  • ניקוז כל הנוזלים שנותרו בדירה כתוצאה מפעולות הכיבוי 
  • ניקוי כל תעלות האוורור 
  • ניקוי יסודי ביותר של כל החלונות בדירה והתריסים 
  • פוליש לרצפה 
  • הסרת הפיח מכל מקום אפשרי – מהרהיטים, מהקירות, מהארונות ועוד 
  • ניקוי שטיחים שנספגו במים ובפיח 

 

ככל שהחברה תציע יותר שירותים כך תדעו שבסופו של דבר, כאשר תיכנסו לגור שוב בדירה, היא באמת תהיה מוכנה למגורים ותרגיש כמו חדשה. זכרו: אם אתם כבר עושים את הצעד ומזמינים חברה לביצוע עבודה כמו ניקיון אחרי שריפה אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר. 

 

שירות מקצועי ומהיר 

סביר להניח שאחרי הטראומה של השריפה תרצו להיכנס שוב לגור בביתכם כמה שיותר מהר. לכן עוד נתון שיעזור לכם לבחור את החברה הכי טובה שיש, זו השאלה האם מדובר על חברה עושה את העבודה במהירות או לא. אין ויכוח על כך שלנקות דירה שעברה שריפה זו עבודה מאוד מורכבת וקשה, אך אם תפנו אל חברת ניקיון רצינית, אתם תראו שמהר מאוד צוות החברה יצליח לחדש לכם את הבית. לכן אנחנו שמחים וגאים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בחברת צ'יק צ'ק הבית יחזור לקדמותו במהירות. צרו עמנו קשר עוד היום ומיד נשלח אליכם את אנשי צוות הניקיון שלנוף כי עבודה כמו ניקיון אחרי שריפה זו משימה שכדאי להפקיד בידי המומחים.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן