שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי שטיחים

לפני שנים רבות החלטתם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, לקנות שטיחים מאוד יקרים ויפים הביתה? אם כך, ברור מדוע עשיתם זאת. ראשית, שטיחים בדרך כלל יוצרים אווירה חמימה וביתית ושנית, לא פעם הם גם יוצרים תחושה של מקום יוקרתי ומושקע.

למעשה לא חסרים אנשים שקונים שטיחים פרסיים יקרים מאוד ואפילו כאלה שנעשו בעבודת יד.

מה שבטוח זה שבין אם השטיחים שלכם מאוד יקרים ובין אם הם יחסית פשוטים, אתם צריכים גם לנקות אותם לאורך השנים.

העניין הולך ונהיה עוד יותר מסובך אם מדובר על בית שיש בו גם חיות מחמד, שכן אפילו אם הכלב שלכם אהוב במיוחד, הוא בוודאי משיר לא מעט שערות.

לכן ברור מדוע אתם תוהים איך מנקים שטיחים, והאמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה. הדבר הראשון שצריך לעשות זה להבין מאיזה חומר עשוי השטיח שלכם, שכן כל שטיח ניתן לנקות בצורה אחרת.

בנוסף, אחרי שתבינו ממה השטיח שלכם עשוי, כדאי שתחשבו איך אתם מבצעים את העבודה בפועל. לא תמיד ניקיון עצמאי זו הבחירה הכי טובה שיש ולכן אנחנו מציעים לכם לחשוב גם על האפשרות של הזמנת חברה מקצועית שתבצע את העבודה. 

מדוע עדיף שחברה מקצועית תנקה לכם את השטיחים 

כמובן שככל שהשטיח יקר יותר, או ככל שהוא יותר יקר ללבכם, כך גם המקום לטעויות הולך נהיה קטן יותר. חשוב להבין שלא פעם כאשר מנקים בצורה שאינה נכונה ומקצועית, לא רק שלא מעלימים את הבעיה, אלא גם הופכים אותה לעוד יותר מורכבת.

לכן חשוב שתדעו: אין תחליף להזמנת שירותיה של חברה מקצועית ורצינית שתוכל לעשות את העבודה. נציגי החברה המקצועית יעבדו בהתאם לשלבים שונים, כאשר בראש ובראשונה הם יגיעו וירצו לבדוק את השטיח.

ממה הוא עשוי? האם הוא מאוד עדין והוא דורש ניקיון ביד? או שאולי ניתן יהיה לנקות אותה בעזרת מכונות מתאימות? כמו כן, חשוב לדעת שיש גם לא מעט חומרים מסוגים שונים שיוכלו להתאים לניקיון השטיח.

מה שכן, לא כל חומר כזה יתאים לכל סוג של שטיח וגם כאן המומחיות של חברת הניקיון באה לידי ביטוי. אנשי המקצוע יבדקו את כל הנתונים ובהתאם לכך הם יוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות, והכול במטרה לנקות את השטיח על הצד הטוב ביותר.

אסור לשכוח שאם כבר יש כתמים מסוגים שונים של השטיח, הרי שלא פעם יהיה צורך גם להשתמש בחומרים מיוחדים שמסירים כתמים. לכן, כאשר הניקיון נמצא בידיה של חברה מקצועית ורצינית, זה לא מפליא שבסופו של דבר השטיחים יכולים להיראות כמו חדשים. 

 

שטיח נקי

 

באיזו חברת ניקיון כדאי לבחור? 

בבואנו לענות על השאלה איך מנקים שטיחים אנחנו רואים שאומנם לא מעט חברות ניקיון מציעות שירות כזה, אך לא בכל מקום תוכלו להיות בטוחים שהשטיחים שלכם באמת בידיים מספיק טובות.

יש משמעות לשאלה האם אנשי המקצוע מנוסים בעניין הזה ובנוסף, האם באמת יש להם ידע? האם יש להם גם את הציוד המתאים לניקיון שטיחים מכל הסוגים? והאם מדובר על חברה שיש לה המלצות גם בתחום הספציפי הזה? אל תשכחו: זה שיש הרבה חברות שמציעות לנקות לכם את השטיחים זה לא אומר שבכל מקום התוצאה תהיה זהה.

לכן אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן, לבדוק את האפשרויות השונות לעומק ובצורה כזאת לבחור חברה אחת טובה שתוכלו לסמוך על אנשי הצוות שלה בעיניים עצומות. 

ניקוי שטיחים

שטיחים מנקים אצל הטובים ביותר 

אם חשוב לכם שהשטיח ייצא כמה שיותר נקי ואם אתם רוצים לדעת שעשיתם בחירה נכונה ומושכלת, אנחנו בחברת הניקיון צ'יק צ'ק מחכים לכם.

אם תצרו עמנו קשר עוד היום תראו שמהר מאוד כל השטיחים שלכם בבית יחזרו להיות יפים, מה שאומר שתוכלו להשתמש בהם שוב בלי שום בעיה.

זה לא משנה בני כמה השטיחים שלכם והאם הם נראים לכם כבר מאוד ישנים והרוסים.

מה שבטוח זה שעם אנשי הצוות שלנו השטיחים שלכם יחזרו לחיים! התקשרו אלינו עוד היום ואנחנו כבר נדאג להגיע, לקחת את השטיחים שלכם ולהחזיר לכם אותם נקיים תוך ימי עבודה ספורים, אז למה אתם מחכים? 

 

ניקוי שטיחים מסוגים שונים

אין ספק שאחד מהאלמנטים שיכולים להכניס חמימות לבית שלנו וגם לגרום לו להיראות מעוצב יותר אלה הם שטיחים מסוגים שונים.

אומנם לא אצל כל אחד מאיתנו בבית יש שטיח פרסי שעלה לו הון עתק, אך גם שטיחים פשוטים וזולים יותר יכולים להיות יקרים ללבנו.

לכן ברור מדוע כל מי שיש לו שטיח רוצה לשמור עליו כמה שיותר ובצורה הכי נכונה שאפשר, אך מה אתם באמת יודעים על ניקוי שטיחים? מדהים לראות שאחת מהטעויות הנפוצות ביותר בתחזוקת השטיח לאורך זמן, היא לטאטא אותו.

זה מתחיל בדרך כלל בכך שאנחנו מטאטאים את כל הבית ולכן, כדי להרגיש שגם עשינו משהו בשביל השטיח, אנחנו עוברים גם עליו עם המטאטא.

עם זאת, חשוב להבין שזו לא בחירה נכונה כי בסך הכול מה שהמטאטא עושה זה להכניס את הלכלוך עוד יותר פנימה, אל סיבי השטיח.

לכן אנחנו ממליצים לכם לא להתעצל, להוציא את שואב האבק, ולשאוב בצורה יסודית את השטיח. אומנם זה נכון שלא תוכלו כך להוריד כתמים, אך מהר מאוד תראו שהשטיח כן נראה טוב יותר, אז למה לחשוב פעמיים? 

 

מה עושים עם כתם על השטיח? 

הבעיה הנוספת שקורת לא פעם, היא כאשר מתחרשת תקלה כלשהי בשטיח. זה יכול להיות שתן של חיית מחמד, כתם של קפה או כל דבר אחר שמשאיר סימן.

מה שרוב האנשים עושים בצורה טבעית ובלי לחשוב בכלל, וזו טעות חמורה, זה לשפשף את הכתם. ההיגיון ברור, כי אם נשפשף את הכתם הוא יעלם.

עם זאת, חשוב להבין שכאשר מדברים על ניקוי שטיחים ההיגיון הזה לא ממש רלוונטי ולרוב הכתם הופך רק להיות גדול יותר ויותר.

מה שאנחנו עושים בפועל זה להחדיר את הכתם עוד יותר עמוק תוך כדי הגדלתו, כך שברור שזו פעולה שבהחלט כדאי להימנע ממנה. אם חשבתם לרגע שעכשיו זה הזמן הנכון לקחת את השטיח ו"לדחוף" אותו למכונת הכביסה, כדאי שתדעו שזו הולכת להיות עוד טעות חמורה.

כמעט את כל סוגי השטיחים אי אפשר להכניס למכונת הכביסה כי הם עלולים להיהרס בצורה כזאת ולכן חשוב להימנע מפעולה שכזו. 

 

כך מנקים שטיחים בצורה הנכונה

אחרי כל הפעולות שהצענו לכם להימנע מהן, אתם בוודאי שואלים: אז איך בכל זאת ניתן לבצע ניקוי שטיחים על הצד הטוב ביותר? או שאולי עלינו להשלים עם העובדה שהשטיח כבר לעולם לא ייראה טוב כמו ביום שקנינו אותו? ואולי שטיח זה בכלל מוצר שצריך להחליף לעתים קרובות כי אי אפשר לנקות אותו כמו שצריך? כדאי שתדעו שלא כך הדברים.

כל שעליכם לעשות כדי להחזיר את השטיח למה שהוא היה בעבר וכדי לנקות אותו בצורה טובה, זה רק לפנות אל חברה מקצועית שיכולה להציע לכם שירותי ניקיון שכוללים, בין היתר, גם עבודה כמו ניקוי שטיחים.

חברות מקצועיות שעובדות בתחום הזה יכולות לקחת כל שטיח, אפילו אם הוא ישן ביותר, ולחדש אותו בצורה מדהימה.

יש מכונות ייעודיות לעניין הזה ובנוסף, יש גם חומרים ספציפיים שבהם ניתן להשתמש. אחת מהסיבות העיקריות שבגללן כדאי לפנות אל חברה מקצועית לקבלת שירות של ניקוי שטיחים זו העובדה שהמומחים יידעו איך להתמודד עם כל כתם.

הם לא יעשו את אותן הטעויות הנפוצות שאתם עלולים לעשות, אז למה לחשוב יותר מידי אם יש לכם דרך פשוטה ומהירה להבריק את השטיח? 

 

תנו למומחים לנקות לכם את השטיחים 

זה לא משנה באיזה סוג של שטיח מדובר או עד כמה הוא מלוכלך. זה אפילו לא חשוב על איזה סוג של כתמים מדובר, כי מה שבטוח זה שאצלנו בחברת צ'יק צ'ק תוכלו לקבל שירות מוביל ומתקדם בתחום של ניקוי שטיחים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ואנחנו כבר נדאג להחזיר לשטיח שלכם את הברק שהיה לו בעבר, אז למה אתם מחכים? יש לנו כלים וציוד מתאים, חומרים איכותיים ביותר וניסיון רב שנים.

אנחנו מציעים שירותי ניקיון מגוונים לכל מי שגר ועובד באזור הצפון, כך שאין ספק שגם את השטיח שלכם אנחנו יכולים להבריק במהירות. צרו עמנו קשר ותראו שתצטרפו גם אתם אל חוג הלקוחות המרוצים של חברתנו.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן