שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי מרפסות שירות

בישראל ניתן למצוא בלא מעט בתים מרפסות שירות בגדלים שונים. בדרך כלל במרפסות הללו אנחנו שמים ציוד כמו מכונת כביסה, מייבש וכדומה. בנוסף, פעם במרפסות הללו אנחנו מאחסנים חפצים שונים, חומרי ניקוי ועוד, ולא פעם מצב המרפסות הללו לא מזהיר. לא אחת קורה שהן מתמלאות בלכלוך, פשוט כי לא מנקים אותן על בסיס קבוע ולעיתים הבעיה היא של צואת יונים.

כך או כך, ברור היטב מדוע אתם לא מוכנים להשלים עם המצב ומדוע, אם גם המרפסת שלכם מאוד מלוכלכת, תרצו לנקות אותה בצורה יסודית. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מחפשים את הפתרון הכי טוב שיש לעניין הזה, כדאי שתדעו שאתם לא חייבים להכביד על עצמכם ולנקות לבד.

זה לא משנה אם מדובר על ניקוי מרפסות שירות או שבמקרה שלכם המרפסת גדולה ורחבת ידיים. מה שבטוח זה שניתן לפנות אל חברה מקצועית שתיקח על עצמה את האחריות לניקיון הזה, אז למה אתם מחכים? היתרונות שיש בפניה אל חברת ניקיון מקצועית ברורים, שכן חברת ניקיון מגיעה עם ניסיון רב. זה אומר שכל אנשי הצוות שיישלחו לדירה שלכם יוכלו לבצע עבודה רצינית וטובה, כך שבהחלט סביר להניח שאחרי הניקוי המרפסת תהיה מבריקה. 

שירותי ניקיון כלליים לבית

כדאי לדעת שאם אתם כבר מטפלים אחת ולתמיד במרפסת השירות שלכם, הרי שאתם יכולים גם להזמין שירותי ניקיון כלליים לבית. זה לא משנה אם בדרך כלל אתם עומדים עם עוזרת בית שמגיעה פעם בשבוע לנקות אצלכם, כי מה שבטוח זה שאם אתם פונים אל חברת ניקיון רצינית להזמנת ניקוי מרפסות שירות, שווה לחשוב על עוד שירותי ניקיון שכדאי להזמין. חברות הניקיון של ימינו יכולות להציע מגוון רחב של שירותים, כמו ניקוי חלונות בגובה, ניקוי משקופים, דלתות וגם, כמובן, ווקס ופוליש למרצפות. לחדש מידי פעם בצורה כזאת את הדירה שבה אתם חיים זו יכולה להיות בחירה נהדרת, כי אתם לא תאמינו עד כמה הדירה יכולה להיראות נפלא. לכן, אם כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל זה הוא לפנות אל חברת ניקיון שכולם ממליצים עליה, למה שלא תעשו זאת? שירותי ניקיון שמציעות חברות ניקיון שונות יכולים להביא כל חלל בדירה שלכם להיראות מבריק, כך שבין אם מדובר על ניקוי מרפסות שירות ובין אם מדובר על שירותי ניקיון אחרים, שווה לחשוב על כך בחיוב. 

איזו חברת ניקיון תיתן לכם שירות מבריק?

אם יצא לכם כבר להזמין בעבר שירות כמו ניקוי מרפסות שירות ולא לגמרי יצאתם מרוצים, אפשר להבין ללבכם. האמת היא שקיימות לא מעט חברות שעובדות בתחום הזה אך לא מכולן ניתן להזמין שירות מספיק רציני ומקצועי. יש חברות שלא מגיעות בזמן, לא שולחות מספיק אנשי צוות וגם לא יודעות לבצע את העבודה בפועל. המצב הגרוע יותר הוא המצב שבו מדובר על חברות ניקיון שלא עובדות עם הביטוחים הנדרשים. כך או כך, ברור שתרצו להימנע מעבודה מול חברה כזאת, כי אם יש משהו שצריך לבדוק כאשר רוצים לנקות את הבית, זה שאתם עובדים מול חברה מקצועית שאפשר לסמוך עליה. לכן יש טעם לברר, בהזמנת שירותי ניקוי מרפסות שירות, שאתם מפקידים את המשימה הזאת בידי חברה רצינית. זה אומר שהניסיון של החברה חשוב אך חשובות לא פחות גם ההמלצות שניתן למצוא אודותיה. 

כמה באמת הגיוני לשלם לחברות ניקיון שונות?

ראשית, כמובן שאם אתם מזמינים רק שירות כמו ניקוי מרפסות שירות תשלמו פחות לעומת מצב שבו תזמינו שירותי ניקיון לכל הדירה. שנית, זה גם תלוי בשאלה לאיזו חברה אתם פונים ועד כמה המצב של השטח שצריך לנקות מורכב וקשה. אם, לדוגמא, מדובר על דירות של אספנים כפייתיים, המחיר לרוב יהיה גבוה יותר, פשוט כי הניקיון הדרוש כאן מאסיבי ורציני. מה שבטוח זה שאם אתם מחפשים חברת ניקיון שתציע לכם את השילוב הנכון בין מחירים טובים, אדיבות ובין שירות מקצועי ביותר, אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מחכים לכם. החברה שלנו מגיעה עם ניסיון רב שנים ואנחנו גם עושים שימוש בחומרי הניקיון הכי טובים שיש היום בשוק, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מתקשרים אלינו?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן