שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי מוסדות חינוך

לנהל מוסד חינוכי זה אחד מהדברים הכי מורכבים שיש וזה נכון בין אם מדובר על מוסד חינוכי ציבורי ובין אם מדובר על מוסד חינוכי פרטי. אנחנו צריכים לדאוג לתלמידים מכל הבחינות, כאשר בראש ובראשונה הדאגה היא מבחינת החינוך ורמת הלימודים. עם זאת, בין יתר הדברים שצריך לשים אליהם לב, כמובן שיש לציין גם את נושא הניקיון.

ככל שיש יותר תלמידים במוסד החינוכי כך קשה יותר לשמור על הניקיון וזה מעורר את השאלה איך בכל זאת עושים זאת? ניקוי מוסדות חינוך זו לא עבודה של מה בכך ולכן אנחנו רוצים להציע לכם לחשוב על עבודה מול חברה רצינית שעוסקת בתחום. אומנם זה נכון שאם הייתם רוצים להעביר עוד מסרים חינוכיים לעובדים שלכם, הייתם יכולים לעשות ביניהם תורנויות ניקיון, אך בפועל זה לא עובד.

בפועל התפקיד של התלמידים הוא ללמוד ולקחת חלק בכל מיני תכנים חינוכיים, אך ניקיון זה לא חלק ממה שהם אחראים עליו. לעשות תורנות בין המורים שעובדים במסגרת המוסד החינוכי שאתם מנהלים זה גם לא ממש עובד ולכן הפתרון הטוב ביותר יהיה עבודה מול חברת ניקיון מקצועית. 

 

מה כוללים שירותי ניקוי המוסד החינוכי? 

כאשר מדברים על שירות כמו ניקוי מוסדות חינוך ניתן לראות שכל חברה מציעה משהו קצת שונה. מה שכן, ברוב המקרים עבודות ניקיון במוסדות חינוך כוללות פרטים כמו: 

  • ניקוי שולחנות הלימוד 
  • ניקוי הכיתות 
  • שטיפת רצפות
  • פינוי האשמה בסוף כל יום
  • ניקוי והברקה של השירותים 
  • ניקוי הכניסה למוסד החינוכי ועוד 

בנוסף, אם מדובר על בית ספר שיש בו גם חדרי מורים, הרי שגם את החדרים הללו המנקים ינקו. זה נכון גם לגבי המשרדים השונים שחלק מהמורים מקבלים ולכן בסופו של דבר ניתן לראות שמדובר על היקף עבודה מאוד משמעותי ונרחב. זו הסיבה שבגללה, כאשר מדברים על עבודה כמו ניקוי מוסדות חינוך לא מדברים על משהו שאדם בודד אחד יוכל לבצע. 

 

החשיבות של בחירת חברת ניקיון מובילה 

תמיד כאשר רוצים להזמין שירותי ניקיון יש טעם לבדוק בשבע עיניים אל מי מתקשרים, אך כאשר מדברים על עבודות ניקוי מוסדות חינוך החשיבות של כך עוד יותר גדולה. העניין הוא שהדבר האחרון שתרצו זה לסכן את התלמידים שלכם, ולכן חברת הניקיון שממנה תזמינו שירות חייבת להיות כמה שיותר אמינה.

זה אומר שאם אפשר לבחור חברת ניקיון שניתן לסמוך על כל העובדים בה, זה עדיף כמובן על פני חברת ניקיון שאנחנו לא באמת יודעים עליה דבר.

משמעות הדברים היא שאם כדי לבחור את חברת הניקיון שלכם אתם צריכים לעשות כמה בירורים מעמיקים מראש, זה שווה את ההשקעה, כי רק כך תדעו שמי שמנקה לכם את המוסד החינוכי הוא מישהו שבאמת ניתן לסמוך עליו ועל שירותיו.

חשוב לברר גם האם החברה שאליה אתם פונים מגיעה עם וותק של שנים או לא, כי אין פשרות בנושא הזה. הניסיון מעיד על מקצועיות ברוב המקרים ולכן, אם אתם יכולים לבחור חברה שיש לעובדים בה ניסיון של שנים, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? 

 

שירותי ניקיון במחירים סבירים 

אם מדובר על מוסד חינוכי שצריך לנקות בכל יום, טבעי שזו לא תהיה הוצאה כלכלית קטנה. יתרה מכך, ככל שהמקום גדול יותר כך גם יהיה צורך ביותר אנשי צוות, מה שיוביל לעלייה במחירים.

עם זאת, החדשות הטובות הן שיש גם תחרות לא קטנה בין החברות שנותנות שירותי ניקוי מוסדות חינוך. משמעות הדברים היא שכמו תמיד, מי שיוצא נשכר הוא הלקוח. לכן יש טעם לדבר עם כמה חברות שונות, להציג את הדרישות שלכם ובהתאם לכך לקבל מספר הצעות מחיר.

אתם תראו שחלק מהצעות המחיר כוללות עלויות באמת מוגזמות, אך לא תמיד זה המצב. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל חברה שתיתן לכם שירות מצוין ואדיב במחיר נוח, למה שתשלמו יותר אצל אחרים? אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מזמינים אתכם ליהנות משירות מבריק, מקצועי וממחירים חסרי תקדים, אז למה לחשוב פעמיים? התקשרו אלינו, ספרו לנו עד כמה גדול מוסד החינוך שלכם ואנחנו כבר נדאג לתת לכם הצעת מחיר שלא תכביד עליכם יותר מידי. 

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן