שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניקוי אריחי קרמיקה

בכל פעם כאשר אתם נכנסים לחדר הרחצה שלכם אתם רואים שהוא כבר לא נראה טוב כמו בעבר? מתלבטים מה תוכלו לעשות בנידון? אם כך, לפני שאתם נכנסים לשיפוצים מאסיביים ולפני שאתם הולכים וקונים כלים סניטריים חדשים, כדאי שתחשבו על האפשרות של ניקוי אריחי קרמיקה בצורה יסודית. לפעמים כל מה שצריך זה לנקות בזהירות, לעומק וברצינות כדי לחדש את חדר הרחצה, אז למה שלא תנסו זאת? אם עד היום בכל פעם כשרציתם לנקות את אריחי הקרמיקה השתמשתם רק במגבת מעט רטובה ושמתם קצת חומץ כדי לנסות ולנקות, טבעי שלא תמיד הגעתם למצב מבריק.

לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על אפשרות נוספת והיא: הזמנת שירותי ניקוי אריחי קרמיקה מקצועיים. זה לא משנה אם מדובר על אריחי קרמיקה שנמצאים בחדר הרחצה או בכל חדר אחר בבית, כי בכל מקרה, כשהמצב קשה באמת וכאשר אתם לא מצליחים כבר לנקות לבד – עדיף יהיה להזמין את המומחים לביצוע המשימה. 

כך הופכים את חדר הרחצה לנעים יותר

במידה והבעיה בחדר הרחצה שלכם היא לא רק העובדה שאריחי הקרמיקה מלוכלכים ומלאים באבנית אלא יש לכם גם בעיית עובש, כדאי שתעצרו לרגע.

חשוב להבין: העובש לא רק גורם לחדר הרחצה להיראות פחות מזמין ונעים, אלא הוא גם עלול לגרום לבעיות נשימה ואפילו לכאבי ראש חזקים. לכן אנחנו מציעים לכם לא לדחות את הדברים ולחשוב כבר מעכשיו על השאלה איך אתם מנקים ומשנים את המצב.

כמו כן, זה ידוע שחדר רחצה שהכול בו מבריק ונקי הינו חדר שהרבה יותר נעים להיכנס אליו ולעשות בו שימוש. אומנם זה נכון שגם כנגד העובש תוכלו לעשות כמה פעולות בכוחות עצמכם, אך האמת היא, שבסופו של דבר זה לא פשוט להתמודד עם משימות כאלה לבד. כדי לבצע ניקוי אריחי קרמיקה או כדי לסלק את העובש מהמקום צריך זמן, ניסיון וגם חומרי ניקוי מתאימים.

לכן זה לא באמת משנה עד כמה המצב גרוע או מה בדיוק הבעיה בחדר הרחצה שלכם. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים ליהנות שוב מחדר רחצה שנעים להיכנס אליו, חברת ניקיון זו הבחירה הנכונה. 

מדוע חברת ניקיון היא האופציה האולטימטיבית?

חשבתם לרגע לפנות אל עוזרת הבית של השכנים ולראות האם היא תוכל להגיע גם אליכם לביצוע ניקיון של אריחי הקרמיקה? או שאולי היא תוכל להיות זו שתעזור לכם להעלים את העובש המסוכן? אם כך, כדאי שתדעו שבדרך כלל זו לא הבחירה הכי טובה שיש. ברוב המקרים עוזרות הבית עובדות לבד, כך שלוקח להן הרבה יותר זמן להשתלט על משימת הניקיון לעומת צוות שלם של עובדים.

בנוסף לכך, לא פעם קורה שעוזרות הבית גם עובדות בלי ביטוחים ולא בצורה חוקית. משמעות הדברים היא שאם, חלילה, קורה משהו תוך כדי ביצוע העבודה, מי שאשם הוא המעסיק. לכן אנחנו מציעים לכם לוותר על הסיכונים המיותרים האלה ולפנות עוד היום אל חברת ניקיון מקצועית.

חברה רצינית שמבצעת עבודות ניקיון יכולה לא רק לנקות את אריחי הקרמיקה שלכם ולהסיר עבורכם את העובש, אלא היא יכול להבריק את הבית כולו, אז למה לחשוב פעמיים? 

שירותי ניקיון מזמינים מהטובים ביותר בצפון  

בהחלט אפשר להבין אתכם אם יש לכם דילמה לגבי השאלה באיזו חברת ניקיון תרצו לבחור. למען האמת, בין אם אתם זקוקים היום לשירותי ניקיון עבור הבית הפרטי ובין אם אתם חולמים על כך שמישהו יגיע ויבריק לכם את המשרד, אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מחכים לכם.

החברה שלנו אמינה ומקצועית, אנחנו מבצעים את כל סוגי הניקיונות שצריך בכל חלל ואנחנו מגיעים עם ידע רב. כמו כן, כמובן שיש לנו גם ציוד מתאים, מכונות שמסייעות לנו לנקות כל פינה ויש לנו גם את כל הביטוחים הנדרשים לעובדים. לכן, אם אתם רוצים לנקות בראש שקט ולדעת שאתם עושים את הדברים בצורה חוקית, אנחנו כאן בשבילכם.

בין אם תרצו להזמין מאיתנו שירות קבוע ובין אם תרצו שנגיע באופן חד פעמי להבריק לכם את הדירה – אנחנו כאן בשבילכם, אז למה שלא תרימו אלינו טלפון עוד היום? נוכל להבריק לכם את חדר הרחצה ואתם תראו שתצאו מרוצים ביותר מהתוצאות.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן