שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ליטוש מרצפות

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שחשוב להם לחיות בבית יפה ונקי, ברור מדוע אתם מקפידים על שטיפת רצפה לעיתים קרובות. זה נכון עוד יותר כאשר יש בבית ילדים או חיות מחמד, כי לא תמיד שואב האבק מספיק. עם זאת, מה שמרגיז כל כך לגלות, זה שאפילו שבבתים שבהם ישנה הקפדה על הניקיון לאורך שנים, בסופו של דבר המרצפות מאבדות את הברק שלהן.

מדהים לראות כיצד הלכתם לפני שנים, השקעתם מחשבה בבחירת המרצפות, התקנתם אותן בביתכם ובסופו של דבר, ברבות הימים הן אבדו את הברק שלהן. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם לא מוכנים להשלים עם המצב הזה, כדאי שתדעו שאתם צודקים. לחיות בבית שבו לא משנה כמה אתם שוטפים כי הרצפות אף פעם לא נראות חדשות ויפות זה לא נעים.

לכן נשאלת השאלה: האם לא הגיע הזמן להרים את כל הרצפה, להוציא את הרצפות הישנות ולהניח מרצפות חדשות שתיקנו? אומנם זו בהחלט אפשרות, אך האמת היא, שזו אופציה מאוד לא נוחה. החלפת מרצפות זו עבודה רצינית לכל דבר, זה שיפוץ שלא נגמר ביום אחד ואין ספק שזה מוביל לאי נוחות נוראית. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על אופציה כמו ליטוש מרצפות, כי אם על ידי עבודת ליטוש שכזו אתם יכולים ליהנות שוב מבית שיש בו מרצפות שנראות נהדר, למה שלא תעשו זאת? 

באיזו אופציה של ליטוש כדאי לכם לבחור?

אם מעולם לא חשבתם על האפשרות של ליטוש מרצפות, טבעי שאתם לא לגמרי מכירים את התחום הזה לעומק ולא יודעים עליו מספיק פרטים. לכן נשמח לספר לכם שיש שתי אפשרויות עיקריות בתחום הזה, והן: 

  • ליטוש יהלום 
  • ליטוש אבן 

ההבדל העיקרי בין השניים זו העובדה שליטוש יהלום נחשב להרבה פחות חודרני לעומת האופציה השניה. משמעות הדברים היא שגם התוצאה תהיה קצת שונה, ואין ספק שאם אתם רוצים שינוי משמעותי שיחזיק מעמד לשנים, ליטוש אבן זו הבחירה הנכונה. כך או כך, כדאי לדעת שעל מנת שניתן יהיה לבצע עבודה כמו ליטוש מרצפות, צריך ציוד מתאים.

לא מדובר על סמרטוט רצפה רגיל שמעביר ומצפים שהתוצאה תהיה מבריקה, שכן בפועל העבודה כוללת הסרת כתמים, הסרת שריטות מסוגים שונים ואפילו סתימה ואיטום של חריצים. לכן יש צרוך בידע, במכונות ייעודיות לכך וגם בציוד נלווה נוסף. חשוב לדעת שאפילו אם המרצפות שלכם יחסית חדשות כי התקנתם אותן לפני לא הרבה שנים, עדיין בהחלט כדאי יהיה לחשוב על ביצוע ליטוש ופוליש.

לא תמיד חייבים להגיע למצב שבו המרצפות כבר נראות נוראיות, כי אם אתם יכולים להסיר את מעט הכתמים והשריטות כבר עכשיו, למה שתדחו את העניין עד שהמצב כבר יהיה חמור? 

חברה נהדרת לליטוש מרצפות בצפון

אתם גרים באזור הצפון ומתלבטים מאיזו חברה כדאי לכם להזמין שירותי ליטוש למרצפות שלכם בבית? או שאולי אתם בכלל רוצים שמישהו יגיע ללטש עבורכם את המרצפות במשרד? אם כך, כדאי שתדעו: אנחנו בחברת צ'יק צ'ק זו הכתובת הנכונה. ראשית, אנחנו יכולים להציע לכם את כל סוגי הליטושים הקיימים וגם נוכל לבצע אצלכם פוליש לרצפה. שנית, כל המומחים שלנו מכירים את התחום הזה לעומק כי הם עובדים אצלנו כבר שנים.

לכן תוכלו להיות בטוחים, אם תפנו אלינו, שגם מבחינת האמינות אנחנו הטובים ביותר באזור הצפון. בהחלט אפשר להבין אתכם אם יש לכם הרגשה לא מאוד נוחה להכניס אנשי צוות הביתה שיבריקו לכם את המרצפות. עם זאת, אצלנו תוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות שהוא לא רק מקצועי, אלא גם אמין ואדיב ביותר. ברור לנו שהלקוחות שלנו רוצים למצוא חברת ניקיון שאליה הם תמיד יוכלו לחזור ולכן אנחנו מקפידים לתת יחס סובלני ומקצועי ביותר לכל מי שפונה אלינו.

צרו עמנו קשר עוד היום, ספרו לנו לאיזה שירותי ניקיון, פוליש או ליטוש מרצפות אתם זקוקים ואנחנו כבר נשלח אליכם צוות גדול של עובדים. בנוסף למהירות וליעילות של השירות שלנו, אנחנו גם גובים מחירים נוחים. לכן, אם עד היום לא ביצעתם פוליש או ליטוש למרצפות שלכם בגלל החשש מהמחיר, אצלנו מחכה לכם הפתעה טובה ולא יקרה.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן