שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

חידוש מרצפות

אם אתם עומדים לעשות שיפוץ גדול בבית ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאפשר כדי להבטיח שגם הרצפות בביתכם תיראנה יפות יותר.

לא אחת קורה שאנחנו שוטפים את הרצפה פעם אחר פעם אך האמת היא, שהמצב לא באמת משתנה. הן נראות לא מבריקות, רואים עליהן אינספור כתמים ולפעמים הן גם מלאות בשריטות.

לכן, אם גם אתם רוצים, במסגרת השיפוץ, לשפר את מצב המרצפות, אתם צודקים. מה שכן, אם חשבתם שזה אומר שעליכם להוציא עכשיו עוד אלפי שקלים על מרצפות חדשות, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת.

כל מי שכבר יצא לו לעשות שיפוץ בבית שכלל את הרמת הרצפה לצורך התקנת מרצפות חדשות יודע לומר שזה סיפור שאינו נגמר. זה דורש לבחור את המרצפות החדשות, להזמין אנשי מקצוע מומחים וגם לסבול אבק ולכלוך נוראי.

יתרה מכך, מדובר על עבודה כל כך מורכבת, עד כי לעיתים במסגרת שיפוץ כזה צריך אפילו לעזוב את הבית לכמה שבועות לטובת מגורים במקום אחר.

לכן, אם אתם יכולים לבצע עבודה כמו חידוש מרצפות, למה שלא תעשו זאת? יש היום אפשרויות רבות ומגוונות בתחום הזה כך שאנחנו מציעים לכם לפנות אל המומחים בתחום ולראות מה יש להם להציע לטובת חידוש המרצפות שלכם. 

חידוש מרצפות

 

איך עושים חידוש מרצפות בפועל? 

כאשר מדברים על חידוש מרצפות צריך להבין שישנן כמה שיטות שונות. יש אפשרות ללטש את המרצפות הקיימות אך יש גם אפשרות לבצע ווקס ופוליש.

ישנן אפשרויות שונות גם של פוליש, כי ניתן לבחור בפוליש פשוט יותר או בפוליש יותר עמוק שחודר אל תוך המרצפות עצמן. מה שבטוח זה שכדי לבחור את השיטה הנכונה שתחדש את המרצפות שלכם בצורה הטובה ביותר, אתם צריכים להזמין למקום אנשי מקצוע רציניים.

השלב הכי חשוב בעבודות כמו חידוש מרצפות הוא למעשה לאבחן את המצב: על איזה סוגים של כתמים מדובר? והאם מכונת הליטוש שיש לחברה המקצועית תוכל להתמודד איתם? האם יש טעם להפריד בין הרצפות השונות כדי למלא את החריצים ביניהן בחומר מדביק? והאם יש צורך לבצע גם תיקון של רצפות קיימות במספר נקודות? בהתאם לכל המסקנות והאבחונים ניתן יהיה לצאת לדרך ולבצע בצורה מקצועית שלב אחרי שלב.

לכן אנחנו רוצים לעצור ולהזכיר לכם: אפילו אם נדמה לכם שאתם יכולים לעשות עבודות שונות של ניקיון וחידוש בבית, לא בטוח שאת הרצפות תוכלו לחדש לבד.

מעבר לכך שאתם צריכים בשביל זה ציוד מתאים ומכונות ייעודיות, צריך פעמים רבות גם לא מעט זמן, מומחיות ואפילו כוח פיזי. 

 

מרצפות

 

עבודת חידוש מרצפות זו עבודה למקצוענים בלבד 

 אתם מנסים לבחור חברה רצינית של חידוש מרצפות אך לא לגמרי ברור לכם איזו חברה תוכל לקחת על עצמה את האחריות הזאת? אתם לא מוכנים להסתכן ורוצים שרק הטובים ביותר יבריקו לכם את המרצפות?

אם כך, אתם צודקים. אומנם זה נכון שאולי כבר עכשיו המרצפות נראות רע, אך להזמין אנשי מקצוע חובבנים זה אומר שאולי המצב הסופי של המרצפות יהיה עוד יותר גרוע.

לכן טבעי שתרצו להימנע מטעות שכזו וזו הסיבה שבגללה אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מחכים לכם ומזמינים אתכם לפנות אלינו. ראשית, זה לא משנה מאיזה סוג של חומר המרצפות שלכם עשויות, כי בכל מקרה נדע איך לטפל בהן. שנית, למרות שאנחנו עמוסים בעבודה וידועים מאוד בכל אזור הצפון, תמיד נוכל להגיע אליכם במהירות.

יש לנו צוות גדול במיוחד של מומחים שעובדים אצלנו כבר שנים, כך שהמקצועיות שלנו היא ברמה גבוהה ביותר שאין עליה עוררין. אנחנו נשמח לשלוח אליכם נציג מהמשרד שלנו כדי לבדוק תחילה את מצב המרצפות ובהתאם לכך נוכל לצאת לדרך משותפת של חידוש הרצפה.

אומנם זה נכון שיש מקרים שבהם לא נוכל להסיר כל כתם ולא כל שריטה תיעלם, אך ברוב המקרים התוצאה תיראה נפלאה. לחדש את המרצפות זו אומנם עבודה שעולה כסף, אך אם תעשו השוואה בין האופציה הזאת לאפשרויות אחרות, אתם תראו שזו עדיין הבחירה הזולה יותר.

בנוסף, אצלנו תמיד תחכה לכם הצעת מחיר נוחה לעומת המתחרים שלנו באזור הצפון כך שגם במובן הזה חברת צ'יק צ'ק זו אופציה טובה שזמינה עבורכם תמיד.  

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן