שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

ניהול ואחזקת מבנים

אחרי לא מעט דילמות החלטתם שאתם קונים דירה בגורד שחקים באזור הצפון? אם כך, אין ספק שאפשר להבין ללבכם. כמה שנים עוד תוכלו לגור בדירה שנמצאת בבית קטן עם הרבה מדרגות? אין ספק שהבניינים הגדולים ורבי הקומות מציעים תנאים מאוד נוחים לדיירים שגרים בהם ולכן ברור מדוע בכל הארץ ניתן לראות עוד ועוד מבנים כאלה.

היתרונות באים לידי ביטוי לא רק בעובדה שניתן למצוא בדרך כלל חדרי כושר ובריכות בבניינים כאלה, אלא גם בחדרי מדרגות מפוארים, במעליות יפות וחדישות וכדומה.

מה שכן, רוב האנשים שחושבים לעבור לגור במבנים כאלה, או לרכוש שם דירות, לא עוצרים לחשוב על אחזקת המבנים. חשוב שתדעו שלנהל מבנה כזה זה לא עניין של מה בכך, שכן ככל שיש בו יותר דירות ודיירים הכול נהיה מורכב יותר.

זו הסיבה שבגללה כמעט תמיד במבנים כאלה אנחנו נראה שאומנם קיים וועד בית, אך בסופו של דבר, חברה מקצועית שנותנת שירותי ניהול ואחזקת מבנים עושה את העבודות בפועל. 

 

מהם היתרונות של עבודה מול חברה מקצועית מהתחום?

זה לא במקרה שבכל אותם גורדי שחקים אנחנו יכולים לראות חברות שונות שמנהלות את העניינים. יש לכך יתרונות ברורים, כמו לדוגמא שניתן לקבל מענה לכל התקלות תחת קורת גג אחת.

כלומר, אותה חברה של ניהול ואחזקת מבנים תוכל להיות אחראית לא רק על הניקיון השוטף של הלובי, אלא גם על טיפול בתקלות הקשורות למערכת החשמל, האינסטלציה ועוד.

בנוסף, בדרך כלל חברות שמעניקות שירותי ניהול ואחזקת מבנים גם דואגות לתחזוקה השוטפת של המעליות, מה שאומר שאתם לא תמצאו את עצמכם בלי אפשרות להגיע לדירה שנמצאת בקומה העשרים.

חברות כאלה בדרך כלל מציעות גם שירותי גינון, שכן אם יש משהו שנוסף שמאפיין את המבנים הללו, זה שיש בהם שטחים ציבוריים שנמצאים שם לשימוש הדיירים. את אותם שטחים ציבוריים צריך לטפח, לנקות ולסדר, ולכן ברור מדוע חברות אחזקת מבנים עושות זאת.

זו הסיבה שבגללה, אם חשבתם לרגע להתמודד בבניין שלכם בדרך שונה עם סוגית האחזקה, כדאי שתדעו: אין תחליף אמיתי לשירותי ניהול ואחזקת מבנים. 

 

איך בוחרים חברת ניהול מבנים?

בד בבד עם הופעתם של אינספור מבנים גבוהים וגדולים, צצו להן גם לא מעט חברות שמציעות שירותי ניהול ואחזקת מבנים.

זה טבעי, שכן אם יש ביקוש יש מי שירצה לתת את השירות הדרוש. עם זאת, חשוב להבין שבכל מה שקשור לאחזקת המבנה שבו נמצאת הדירה שלכם אין מקום לפשרות.

משמעות הדברים היא שכדאי לבדוק בשבע עיניים באיזו חברה אתם בוחרים, שכן המטרה היא לצאת כמה שיותר מרוצים.

יתרה מכך, ברוב הבניינים הגדולים הרעיון הוא לעבוד מול אותה חברת ניהול מבנים לאורך שנים ולא להחליף אותה אחרי זמן קצר. לכן יש טעם לעשות מראש את כל הבירורים ולהבטיח שאתם פונים אל חברה רצינית ומקצועית.

חברה מקצועית היא כזאת שניתן יהיה לסמוך, לפני הכול, על אנשי הצוות שלה.

מדובר על אנשי צוות ניקיון שיגיעו לבית שלכם על בסיס קבוע וזה אומר שתהיה להם גישה לכל הדירות בבניין. אומנם הם לא יכנסו לדירות עצמן אלא גם יתחזקו את המבנה עצמו, אך זו עדיין לא עבודה שתרצו להפקיד בידי אנשים שאתם לא סומכים עליהם.

לכן, כאשר אתם מחפשים לכם חברה טובה לשירותי ניהול ואחזקת מבנים אין מקום להתפשר על רמת האמינות והמקצועיות. 

 

חברה שגובה מחירים נוחים מכל לקוח

לבסוף, אם עדיין יש לכם דילמה והתלבטות לגבי החברה שממנה אתם רוצים להזמין שירות, כדאי שתבררו, בין היתר, כמה זה עולה.

אומנם כמובן שכל הדיירים מתחלקים ביניהם בתשלום, אך זה עדיין לא אומר שכדאי לבחור את החברה הכי יקרה שיש. אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מציעים לכם את השילוב הנהדר שבין שירותי ניקיון ברמה גבוהה ביותר ובין מחירים נוחים, אז למה שלא תתקשרו אלינו עוד היום? מעבר לכך שאנשי הצוות שלנו יוכלו לנקות לכם את הבניין, הם גם יוכלו לנהל אותו ולתחזק אותו לאורך השנים.

חשוב להשקיע באחזקת המבנה שכן בסופו של דבר האחזקה הזאת יכולה להשפיע גם על ערך הנכס והדירות שבו.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן