שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

אחזקת מבנים מחירים

לאחרונה עברתם גם אתם, כמו לא מעט ישראלים אחרים, לגור בבניין שיש בו לא מעט קומות? אם כך, בוודאי אתם נהנים מתנאים נוחים מאוד הכוללים מעליות, לובי ואולי אפילו חדר כושר ובריכה.

בשנים האחרונות זה הסטנדרט של הבניה בארץ ואפשר להבין מדוע, שכן המדינה צפופה ולכן מה שנותר לנו זה לבנות לגובה. חשוב להבין שלמרות כל היתרונות שיש בבניינים כאלה ולמרות התנאים הנוחים, הם גם דורשים תחזוקה שוטפת.

אם נשווה את אחזקת המבנים מחירים הללו לעומת אחזקת מבנה קטן שיש בו בסך הכול שלוש קומות ושישה שכנים, אנחנו נראה שההבדל עצום.

לכן ברור מדוע בשנים האחרונות צצו להן לא מעט חברות שמציעות שירותי אחזקת מבנים, כך שברור מדוע בישיבות הוועד האחרונות גם בבניין שלכם מתחילים לחשוב על האפשרות הזאת.

עוד לפני שנדבר על אחזקת מבנים מחירים, חשוב להבין את היתרון שבאופציה הזאת. במקום שאתם, בתור וועד הבית או בתור שכנים בבניין, תצטרכו לטפל לבד בכל הדברים, למעשה תהיה חברה אחת רצינית שתוכל לקחת על עצמה את כל האחריות.

אחזקת מבנים מחירים

מה כוללים שירותי אחזקת המבנה שיציעו לכם?

ראשית, כדאי לדעת שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי בסופו של דבר לכל חברה יש לא רק דרך פעולה שונה אלא גם שירותים מגוונים שהיא מציעה.

שנית, חשוב מאוד לדבר עם נציגי החברה על הדברים הללו מראש כי רק כך תדעו למה לצפות. באופן כללי אנחנו יכולים לראות שברוב חברות אחזקת המבנים מציעים שירותים מגוונים ביותר, כמו לדוגמא:

  • התחזוקה של מערכת החשמל במבנה

  • התחזוקה של מערכת האינסטלציה

  • תחזוקת המעליות

  • גינון

  • ניקיון הלובי, המראות וכדומה

בנוסף, בכל פעם כאשר יש תקלה, אתם בעצמכם לא צריכים לחשוב עליה או לשאול את עצמכם מה תהיה הדרך הנכונה לתקן אותה. במקום זה תוכלו לפנות אל החברה שנותנת לכם שירותי אחזקת מבנה והיא כבר תדאג לכל הפרטים.

במידה ובמבנה שלכם באמת יש גם בריכה וחדר כושר, הרי שגם על כך תהיה אחראית החברה המקצועית. לכן זה לא מפתיע שבשנים האחרונות כל כך הרבה אנשים בוחרים לעבוד מול חברות כאלה, כי למה שלא תיהנו מהטוב ביותר במקום החדש שבו אתם חיים?

 

שימו לב לאיזו חברת אחזקת מבנים אתם פונים

למרות שיש לא מעט חברות של אחזקת מבנים בישראל, זה טבעי שלא בכולן תקבלו בדיוק את אותו השירות ולא בכל מקום הרמה תהיה מספיק גבוהה. זה קורה בכל מקצוע ובכל תחום אחר, כך שגם בתחום הזה חשוב להיות מודעים לעניין הזה.

משמעות הדברים היא שכדאי לבדוק לאיזו חברת אחזקת מבנים אתם פונים, ועוד לפני שאתם מתייחסים למחיר, כדאי יהיה לבדוק את אמינות החברה ואת אמינות אנשי הצוות שלה.

אל תשכחו שאותם אנשי צוות שמגיעים לטפל בבניין שלכם למעשה מסתובבים על יד הדירות, יש להם גישה למבנה עצמו והם קרובים לאנשים היקרים לכם ביותר שנמצאים במקום – הילדים.

לכן הדבר החשוב ביותר שצריך לשים לב אליו כאשר רוצים לקבל את שירותי של חברת אחזקת מבנים, זו האמינות והיושר. חשוב לבחור בחברה שעובדים בה אותם אנשים מזה שנים, כי זה תמיד יעיד על האמינות שלהם, מה שיגביר את הביטחון שלכם בשירות.

כמו כן, אם אתם יכולים לקרוא מספר חוות דעת אודות אנשי המקצוע ואודות החברה עצמה, זה רצוי כי זה יסייע לכם להימנע מטעות בבחירה.

 

אחזקת מבנים מחירים: המחיר הנוח ביותר

לבסוף, כמובן שצריך לבדוק גם את העלויות. אומנם זה בהחלט טבעי שתרצו להזמין את החברה שאצלה התעריפים הם הזולים ביותר, אך מצד שני, אם המחיר האטרקטיבי יבוא על חשבון המקצועיות או על חשבון האמינות, זה לא כדאי.

לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בחברת צ'יק צ'ק תדעו שאתם במקום הנכון. אנחנו מציעים:

  • מחירים נוחים ללא תחרות

  • שירות מעל ומעבר

  • אמינות

  • ניסיון רב שנים

ובנוסף, אנחנו גם תמיד זמינים עבורכם. לכן זה לא משנה לאיזה שירות אתם זקוקים והאם אתם רוצים להזמין את שירותינו רק פעם בכמה זמן או באופן קבוע. בכל מקרה אצלנו תצאו מרוצים ואיתנו הבניין שלכם תמיד יהיה בידיים טובות.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן