שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

חברת אחזקה וניקיון

אתם משמשים בתור ועד הבית של הבניין שלכם כבר לא מעט שנים וזה מתחיל להיות מעייף? לאחרונה עשו לבניין תמ"א 38 ויש בו עוד ועוד דירות? אם כך, ברור מדוע אתם זקוקים לשינוי.

אומנם זה נכון שבעבר אנשים פרטיים נהגו לקחת על עצמם את המשימה של ניהול ועד הבית, אך האמת היא, שעם הופעת הבניינים הגבוהים יותר, חל שינוי.

לכן, אם גם אתם התחלתם לדבר עם השכנים שלכם על האופציה לשנות את הדרך שבה דואגים לבניין ומתחזקים אותו, כדאי שתדעו שאתם צודקים.

אם הייתם סבורים עד היום שלפנות אל חברת אחזקה וניקיון זה משהו שיכול להתאים רק לאותם גורדי שחקים שניתן לראות במרכז הארץ, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה, אם תעברו אפילו בשכונה שבה אתם גרים ותדברו עם הדיירים בבניינים הקרובים, אתם תראו שלא מעט עובדים עם חברות ניקיון שונות.

לכן חשוב שתדעו שבין אם הבניין שלכם נמצא בצפון, במרכז או בדרום הארץ, האפשרות לפנות אל חברת אחזקה וניקיון זו אופציה חיובית שכדאי לקחת בחשבון. 

כל היתרונות של שירותי חברת אחזקה וניקיון

אם אתם עדיין מתלבטים ולא לגמרי בטוחים שזה יכול להיות הצעד הנכון, אנחנו מציעים לכם להכיר תחילה בכל היתרונות שמהם ייהנה הבניין שלכם אם תעשו זאת. ראשית, מי שפונה אל חברת אחזקה וניקיון פשוט מוריד מעל ראשו, אחת ולתמיד, את האחריות לאחזקת המבנה.

שנית, הניקיון יוצא בדרך כלל הרבה יותר יפה ומבריק לעומק שירותיו של סטודנט שעובד בניקיון חדר מדרגות פעם בשבוע. חברות שונות של ניקיון ואחזקת מבנים מציעים היום שירותים נרחבים ומגוונים, כך שכל מה שנותר לכם לעשות, בתור וועד הבית, זה לבחור את החברה הנכונה לכם.

חשוב שתדעו שיש היום לא מעט חברות שעוסקות בתחום הזה ולכל אחת מהן שירות קצת שונה שהיא מציעה ללקוחות שלה. מה שכן, ברוב המקרים אנחנו יכולים לראות שחברות ניקיון רציניות מציעות שירותים שונים לאחזקת המבנים, כמו לדוגמא: 

  • ניקיון חדר המדרגות והלובי 
  • תחזוקת המעליות בבניין 
  • שירותי גינון מקצועיים לחצר המשותפת 
  • תיקונים למערכות שונות כמו מערכת האינסטלציה והחשמל 
  • תשלומים שונים לעירייה 
  • ניקיון החניון המשותף, המחסנים והמקלטים 

מדהים לראות שחברות כאלה אפילו מגיעות לבניינים השונים רק כדי להחליף נורה בלובי, כך שאין ספק שהשירות הזה מקל מאוד על מי שמתפקד בתור וועד הבית. 

 

ניקיון חלונות בגובה בבניין המשותף

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לחשוב על פניה אל חברת אחזקה וניקיון זו העובדה שחברות כאלה יכולות להבריק גם את כל החלונות בבניין.

אם עד לא מזמן הזמנתם שירותי ניקיון מסטודנטים או מנשות מקצוע שמנקות בניינים וציפיתם שהם ינקו לכם גם את החלונות, בוודאי התאכזבתם מהתוצאות. קשה מאוד להגיע לחלונות הגדולים בבניינים הגבוהים ולכן, אם אתם בכל זאת רוצים שמעכשיו החלונות יהיו מבריקים, רק חברת ניקיון היא הכתובת.

אומנם זה נכון שלא כל חברת ניקיון יכולה להתמודד עם משימה כזאת, אך היום יש יותר ויותר חברות שכן מציעות שירות כזה, אז למה שלא תפנו אל חברה שכזו? 

 

בואו ליהנות משירות ניקיון מבריקים במחירים אטרקטיביים במיוחד

כמובן שבתור וועד הבית בבניין שלכם אתם צריכים לחפש חברת אחזקה וניקיון שתיתן לכם שירות מבריק, אך חשוב שזה גם לא ייצא יקר מידי.

אומנם אין מנוס מלשלם סכומים גבוהים יותר לחברות ניקיון לעומת התשלום שאולי שילמתם למנקים פרטיים, אך אל תשכחו שהשירות גם יהיה ברמה הרבה יותר גבוהה.

אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם יש לכם דילמה לגבי בחירת חברת הניקיון הכי טובה שיש, אך כדאי שתדעו: אם אתם מחפשים שירות נהדר, אתם יכולים להפסיק את החיפוש כי כבר מצאתם אותנו! אנחנו בחברת צ'יק צ'ק מציעים לכם שירות מקצועי, אדיב ורציני לכל אורך הדרך.

לכן זה לא משנה אם אתם רוצים שננקה לכם חדר מדרגות קטן או שאתם גרים בבניין שיש בו לא פחות מעשרים קומות. מה שבטוח זה שתמיד נוכל לשלוח לבניין שלכם מספיק אנשי צוות כך שהניקיון גם לא ייקח יותר מידי זמן.

המחירים אצלנו נוחים מאוד בהשוואה למתחרים שלנו והניקיון יוצא מבריק, אז למה אתם מחכים?

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן