שירותי אחזקה וניקיון משרדים בצפון – צ'יק צ'ק

אחזקת משרדים בחיפה

אחזקת משרדים בצפון, בחיפה ובקריות לצד ניקיון מצקועי בדרך המיוחדת של חברת צ'יק צ'אק

ריבוי משרדים באזור הצפון הוליד בצורה טבעית את הצורך בחברות אחזקה וניקיון משרדים בצפון. מדובר על אחד השירותים הבסיסיים הנחוצים מאוד למשרדים, הרי כל משרד דורש ניקיון יסודי, טיפול בתשתיות, החלפת נרות, גינון וטיפוח, שירותי שמירה ועוד.

בעבר, משרדים היו מחזיקים בעובד ניקיון שהיה חלק מעובד חברה והיה נמצא יום יום במשרד ומנקה בעת הצורך. אך כיום, בעידן המודרני משרדים ואפילו מגדלים מחזיקים בחברת אחזקה הציעה להם את כל השירותים הנדרשים לטובת אחזקת המשרד וטיפוח הסביבה שלו. מובן שמדובר על שירות חיוני המאפשר לבעלי המשרד ליהנות מסל שירותים במקום אחד.

אחזקה וניקיון משרדים – חסכון בזמן ובכסף

אין ספק כי שימוש בשירות אחזקת משרדים בצפון ע"י חברת ניקיון בצפון הוא פתרון נהדר, משום שניתן בדרך זו לחסוך בכספים רבים. למה? כיוון שאם על כל שירות תשלמו בנפרד התשלום יהיה גבוהה לדוגמה – הזמנה של חשמלאי דורשת תשלום נפרד, אחזקה של עובד ניקיון אף היא עולה כסף ולכן קבלת כלל השירותים תחת קורת גג אחת יכולה להיות נהדרת.

מעבר לכך, מדובר בתשלום חודשי קבוע אותו גובות חברות אחזקות, כך שניתן לחסוך בכספים רבים וגם לזכות בשקט נפשי בכל הקשור לאחזקה וטיפוח המשרד.

אחזקת משרדים בצפון

השירותים אשר מעניקות חברות אחזקת וניקיון למשרדים בצפון

שירותי ניקיון – מובן ששירותי ניקוין הם חלק בלתי נפרד מכל משרד ומאפשר לעובדי המשרד לעבוד בצורה נינוחה ונעימה. חברת אחזקות דואגת לשלוח עובדי ניקיון בשעות ובמועדים שסוכמו. חברת אחזקות בצפון מפקחת על עבודת העובדים ודואגת למצות את זכויותיהם הסוציאליים.

שירותי חשמלאי ותיקונים – בעיות חשמל, החלפות נורות, תקלות שונות – הם חלק בשגרת המשרדים ולכן חברות אחזקה דואגות לשלוח בעלי מקצוע מיומנים לכל תקלה. על עובדי המשרד לפתוח קריאה וחשמלאי או כל בעל מקצוע אחר יגיע עם הציוד הדרוש לתקן את התקלה.

שירותי גינון – כחלק משירותי חברות האחזקה, ניתן לקבל שירותי גינון וטיפוח הגינה. כיום כמעט בכל משרד קיימת גינה קטנה, הן בכניסה והן מסביב לבניין. גינות אלה דורשות תחזוקה וניקיון, ולכן גנן יגיע מידי פעם לגינה ויבצע את כל הדרוש לאחזקתה.

דברו איתנו
שלחו הודעה

דברו איתנו

הפרויקטים שלנו

דילוג לתוכן